هر آنچه که باید درباره لیزر دایود الکس بدانید


بهتر است بدانید به دو دلیل انتخاب دستگاه لیزر، مخصوصا لیزر دایود الکس، برای حذف موهای زائد کار بسیار حساس و مهمی است؛ دلیل اول این است که برخی از دستگاه ها برای پوست و موهای خاصی کاربرد دارند و در صورت انتخاب اشتباه، منجر به بروز عوارضی مانند سوختگی، تاول، التهاب پوستی و… می شوند؛ دلیل دومی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که نسخه های فیک و تقلبی دستگاه های لیزر محبوب و پر طرفدار از جمله لیزر دایود الکس و… توسط عده ای کلاهبردار وارد بازار شده است که از نظر کیفیت و کارایی بسیار سطح پایین تر از نسخه اورجینال آن هاست و دارای عوارض پوستی بسیاری است.

در این مقاله به بررسی دستگاه لیزر دایود الکس می پردازیم؛ با ما تا انتهای این مقاله کاربردی همراه باشید.

لیزر مو، بهترین روش برای حذف مو های زائد

روش های زیادی برای حذف مو های زائد وجود دارد؛ از جمله پرطرفدارترین روش ها، می توان به اصلاح با تیغ، اپیلاسیون و لیزر مو اشاره کرد. بسیاری از افراد به دلیل هزینه بالای لیزر درمانی و همچنین ترس از بروز عوارض آن، به سراغ روش های به ظاهر کم خطر و بدون عوارض می روند. در این بخش توضیح مختصری درباره ی هر یک از روش های حذف موهای زائد می دهیم و به شما نشان می دهیم کدام روش به صرفه تر و کم خطرتر از سایر روش ها است.

روش های سنتی حذف مو، منجر به بروز بیماری های پوستی می شوند.

 

  • اصلاح با تیغ:

یکی از کم هزینه ترین روش های حذف موهای زائد، استفاده از تیغ و ژیلت است؛ اما همانطور که می دانید، تیغ موها را فقط از سطح پوست جدا می کند و به رشد مجدد مو های زائد پایان نمی دهد. همچنین با هر بار تراشیدن مو، ضخامت مو ها بیشتر و سرعت رشد موها نیز بیشتر میشود. از عوارض اصلاح با تیغ می توان به بروز عفونت های پوستی اشاره کرد؛ همانطور که میدانید تیغه های ژیلت بر روی هم قرار گرفته اند و شست و شوی آن پس از هر بار استفاده بسیار دشوار است و مقداری باکتری در بین تیغه ها باقی می ماند و پوست را به بیماری های پوستی مبتلا می سازد؛ همچنین امکان بریده شدن پوست توسط تیغ وجود دارد.

  • اپیلاسیون:

یکی از پرطرفدارترین و دردناک ترین روش های حذف مو دو دهه اخیر است. این روش به این صورت است که تکه های پارچه را به موم گرم آغشته می کنند و آن را روی سطح پوست، جایی که مو زائد روییده است، قرار می دهند و با یک حرکت سریع آن را از سطح پوست جدا می کنند. اپیلاسیون مو ها را از ریشه جدا می کند و سرعت رشد مجدد مو ها را کاهش می دهد، اما حساسیت پوست را بالا می برد و منجر به بروز عوارضی مانند قرمزی پوست، کبودی و التهاب های پوستی می شود.

  • لیزر مو زائد:

یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های حذف مو زائد است. کاربرد آن به این صورت است که لیزر پرتو نوری از خود منتشر می کند و جذب رنگدانه های مو های زائد می شود؛ در انتهای ریشه مو تبدیل به گرما می شود و ریشه را می سوزاند و به فولیکول مو نیز آسیب میزند و در نهایت فولیکول مو را نیز از بین می برد. بنابراین شما برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد. بهتر است این را بدانید برخی از دستگاه های لیزر مو برای پوست و مو های خاصی ساخته شده اند و در صورت انتخاب اشتباه ممکن است منجر به بروز عوارض شود

برای مثال: اگر شما پوست روشن و موهای تیره دارید و از دستگاهی که مخصوص پوست های تیره و موهای نازک است استفاده کنید، پوست شما دچار سوختگی می شود. اما جای نگرانی نیست، اگر دستگاه لیزر را به درستی انتخاب و استفاده کنید، عوارض آن به حداقل می رسد. شما با گذراندن چند جلسه درمان با لیزر، می توانید چرخه رشد مو های زائد خود را برای همیشه متوقف کنید و دیگر هزینه ای را صرف حذف موهای زائد خود نکنید، همچنین لیزر درمانی علاوه بر اینکه مو های زائد شما را از بین می برد، لکه ها و تیرگی های پوست شما را نیز درمان می کند؛ به طور کلی عوارض این روش نسبت به روش های سنتی حذف مو، بسیار کمتر است.

معرفی دستگاه لیزر دایود الکس

لیزر دایود الکس با تکنولوژی های جدید، یکی از بروزترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر مو است؛ به دلیل دارا بودن سه طول موج برای هر نوع پوست و مویی مناسب است و علاوه بر این به درمان بیماری های عروقی  و ضایعات پوستی نیز می پردازد و بعد از استفاده از این دستگاه فوق العاده، شما پوستی صاف و زیبا خواهید داشت.

تکنولوژی بروز این دستگاه لیزر پرطرفدار بر اساس سه طول موج  به چهار دسته تقسیم میشود که می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تکنولوژی دایود هیوجدارای طول موج 808 نانومترسرعت تاثیر گذاری دستگاه را بالا می برد.
تکنولوژی دایود متوسطدارای طول موج 808 نانومتراین فناوری برای کاهش احساس درد کاربرد دارد.
تکنولوژی دایود یاگدارای طول موج 1064 نانومتربرای پوست و موهای تیره کاربرد دارد.
تکنولوژی دایود الکسدارای طول موج 755 نانومتربرای موهای روشن و نازک کاربرد دارد.

محصولات لیزر دایود الکس

این دستگاه دارای محصولات متنوعی است و هر یک از آنها دارای خصوصیات خاصی هستند؛ اگر به دنبال خرید یکی از محصولات دایود الکس هستید، با ما همراه باشید؛ در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات دایود الکس می پردازیم و به طور مختصر درباره هر یک از آنها توضیح می دهیم.

  • لیزر دایود الکس مدل LASERMACH:

اگر پوست شما دارای لک یا تیرگی می باشد، این محصول کاملا برای شما مناسب است؛ زیرا به دلیل دارا بودن سه طول موج، علاوه بر حذف مو های زائد، به درمان عارضه های پوستی نیز می پردازد.

  • لیزر دایود الکس مدل FG2000D:

اگر پوست شما نسبت به درد بسیار حساس است و به دنبال محصولی بدون درد و اثر گذار هستید، ما این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم؛ این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پیشرفته می باشد و هنگام استفاده از این دستگاه شما دردی را احساس نخواهید کرد.

  • لیزر دایود الکس مدل LAMIS XL:

اگر به دنبال یک محصول بی نظیر هستید که سرعت بالایی داشته باشد، اثر گذار باشد، برای هر نوع پوست و مویی مناسب باشد و همچنین بر روی لک های پوستی تا حدودی تاثیر گذار باشد و به جوان سازی پوست کمک کند، این محصول کاملا مناسب شماست.

لیزر دایود الکس به درمان بیماری های عروقی و ضایعات پوستی می پردازد.

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر دایود الکس می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

کمپانی و کشور سازنده لیزر دایود الکس

حتما برای شما نیز پیش آمده است که دو نفر با ویژگی پوست و مو مشابه از یک مدل دستگاه لیزر مشابه اما در دو کلینیک مجزا استفاده کرده اند، یکی از آنها از کارایی آن دستگاه بسیار راضی بوده است و دیگری بسیار ناراضی. همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، نسخه های فیک و تقلبی برخی از دستگاه های لیزر پر طرفدار و محبوب، با کیفیت و کارایی بسیار سطح پایین تر وارد بازار شده است؛ بنابراین در صورت استفاده از نسخه تقلبی آن دستگاه، نتایج دلخواه خود را نخواهید گرفت؛ همچنین بسیاری از این دستگاه های لیزر تقلبی به فولیکول مو آسیبی نمی رساند و صرفا مو ها را به فاز خواب می برد و بعد از گذشت مدتی شما شاهد رویش مجدد موهای زائد خود خواهید بود.

یکی از راه هایی که می توانید به تقلبی یا اورجینال بودن دستگاه لیزر پی ببرید، این است که این را بدانید دستگاه لیزر مورد نظر شما ساخت چه کشور و کمپانی است.

دستگاه لیزر دایود الکس ساخت کشور کره جنوبی است و شرکت طراح و سازنده آن، کمپانی BLUECORE در کشور کره است. هنگام خرید دستگاه لیزر دایود الکس از فروشنده، می توانید استعلام آن دستگاه را از سایت تجهیزات پزشکی بگیرید و کشور صادر کننده را چک نمایید. در صورت صحیح بودن اطلاعات، می توانید بدون نگرانی و با خیال آسوده از دستگاه استفاده کنید.

سخن پایانی

به طور کلی اگر به فکر حذف موهای زائد خود با استفاده از روش محبوب لیزر درمانی هستید، ما به شما دستگاه لیزر دایود الکس را پیشنهاد می کنیم؛ همچنین اگر تجربه استفاده از این دستگاه فوق العاده را داشته اید، خوشحال می شویم اگر تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای سفارش و خرید لیزر دایود الکس می توانید با ما تماس بگیرید.

سپاس از همراهی شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *