چگونه دستگاه لیزر مو تقلبی را از اورجینال تشخیص دهیم؟

تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال

تا به حال برای شما پیش آمده است که دیگران به شما دستگاه لیزری را معرفی کرده اند و از خوبی ها و بازده خوب آن به شما گفته اند، اما زمانی که از آن دستگاه استفاده کرده اید نتیجه خوبی نگرفته اید؟ 

بهتر است بدانید به دلیل اینکه نظارت درستی بر بازار نیست، دستگاه‌های لیزر مو تقلبی زیادی وارد بازار شده اند و به فروش می رسند؛ افراد زیادی از این موضوع آگاه نیستند و یا نمی دانند چگونه هنگام استفاده یا خرید دستگاه لیزر مو، دستگاه اصلی را از تقلبی تشخیص دهند؛ بنابراین احتمال اینکه دستگاه تقلبی را به دلیل قیمت کمتری که دارند، خریداری کنند زیاد است.

در این مقاله قصد داریم شما را در تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال راهنمایی کنیم.

تشخیص دستگاه لیزر دایود الکس تقلبی از اورجینال

استفاده یا خرید دستگاه لیزر دایود الکس، باید با حساسیت بالا انجام شود؛ زیرا در صورت انتخاب اشتباه ممکن است منجر به بروز عوارض جبران ناپذیر شود. از آنجایی که دستگاه لیزر دایود الکس یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر مو است و به دلیل کیفیت بالا حذف مو و عوارض کم، دارای طرفداران زیادی است، نسخه های تقلبی آن وارد بازار شده است که از نظر ظاهری بسیار شبیه نسخه اورجینال دایود الکس است و حتی بسیاری از متخصصان نیز از روی ظاهر دستگاه توان تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال را ندارند. برخی از افراد دستگاه های رده خارج شده را از کشور های خارجی با هزینه بسیار پایین خریداری می کنند، آنها را تعمیر و دوباره احیا می کنند و با قیمت بالاتری در بازارهای ایران به فروش میرسانند؛ این لیزر های احیا شده علاوه بر قدرت و کیفیت پایینی که برای حذف مو دارند، دارای عوارض و خطرات جبران ناپذیری نیز هستند. 

لیزرهای تقلبی دارای عوارض جبران ناپذیری هستند.

یکی از نشانه های لیزر های تقلبی به دلیل کیفیت و قدرت پایینی که دارند، قیمت پایین آنها است؛ بنابراین قبل از خرید این دستگاه، قیمت آن را با لیزر دایود الکس فروشندگان دیگر مقایسه کنید؛ همچنین به کلینیک هایی که لیزر درمانی را با قیمت پایین تری انجام می دهند مراجعه نکنید. قبل از خرید دستگاه، از فروشنده بخواهید برای مدت کوتاهی دستگاه را در اختیار شما بگذارد تا از قدرت و کیفیت و کارایی خوب آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که لیزر دایود الکس به هیچ عنوان موهای زائد را به فاز خواب نمی برد و مستقیما فولیکول مو را هدف قرار می دهد و موها را برای همیشه از بین می برد و شما دیگر شاهد رویش مجدد موهای زائد خود نخواهید بود؛ بنابراین اگر از دستگاه دایود الکس استفاده کردید و بعد از مدتی مجددا موهای شما رشد کرد، آن دستگاه تقلبی است.

لیزر درمانی با دایود الکس چند جلسه است؟

حتما برای شما نیز پیش آمده است که از شخصی تعریف خوب دستگاهی را شنیده اید، اما با گذراندن دو الی سه جلسه درمان، نتیجه مطلوبی را که آن شخص گرفته بود را شما نگرفته اید. برخی از افراد زمانی که در این شرایط قرار می گیرند، فکر می کنند دستگاه تقلبی است و تصمیم می گیرند کلینیک خود را عوض کنند و درمان را با دستگاه دیگری ادامه دهند.

بهتر است بدانید به دلیل تنوع تایپ پوست و مو، نمی شود به طور قطع و کلی گفت شما با طی کردن چند جلسه درمان نتیجه مطلوبی خواهید گرفت. افرادی که موهای تیره و ضخیم و پوست روشنی دارند زودتر از افرادی که موهای نازک یا پوست تیره دارند نتیجه خواهند گرفت؛ همچنین شما زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید، تنها 20 درصد از موهای شما در فاز رشد فعال قرار دارند و باقی موهای شما در فاز خواب و استراحت هستند و دستگاه لیزر دایود الکس مانند دیگر دستگاه های لیزر مو تنها می تواند بر موهایی که در فاز رشد فعال قرار دارند، تاثیر بگذارد. بنابراین برای حذف موهای زائد خود با روش لیزر درمانی باید صبر و حوصله به خرج دهید، اما به شما این تضمین را میدهیم که با گذراندن جلسات درمان در کمتر از یک سال شاهد کاهش تعداد قابل توجهی از موهای زائد خود خواهید بود. همچنین پیشنهاد ما به شما این است که به کلینیک های بزرگ و معتبر مراجعه کنید و گول قیمت پایین لیزر درمانی کلینیک های ناشناخته را نخورید.

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر دایود الکس، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

چگونه از اصالت دستگاه لیزر مورد نظر مطمئن شویم؟

همانطور که گفتیم دستگاه لیزر باید با حساسیت بالا انتخاب شود، در غیر این صورت ممکن است دستگاهی را خریداری و یا استفاده کنید که دارای عوارضی همچون قرمزی پوست، التهاب پوستی، عفونت های پوستی و در موارد شدیدتر منجر به سوختگی و ایجاد لکه های پوستی شود. تشخیص دستگاه لیزر تقلبی از اورجینال بسیار دشوار است اما غیر ممکن نیست و راه های برای تشخیص دستگاه های اورجینال وجود دارد. 

دستگاه لیزر باید دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت باشد.

از راه های تشخیص، که شما با یک سرچ ساده می توانید متوجه شوید دستگاه تقلبی یا اصل است، این است که شما زمانی که تصمیم دارید از دستگاه لیزر استفاده کنید و یا آن را از فروشندگان خریداری کنید، لیزر مورد نظر شما باید مجوز قانونی و تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشد. همچنین می توانید از طریق سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت استعلام بگیرید و ببینید کلینیک مورد نظر شما دستگاه را از وارد کننده ای که نام آن در سایت به ثبت رسیده، خریداری کرده است یا خیر. در این صورت شما متوجه اصل یا فیک بودن آن دستگاه خواهید شد.

حرف آخر

به طور کلی اگر قصد خرید یکی از دستگاه های لیزر پرطرفدار را دارید، توصیه ما به شما این است که حتما به فروشگاه‌های بزرگ و شناخته شده مراجعه کنید؛ اگر قصد استفاده از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد خود را دارید، بهتر است به کلینیک های معتبر با سابقع کار طولانی مراجعه کنید؛ هنگام خرید یا استفاده از دستگاه لیزر، موارد مهمی که در بالا ذکر شد را فراموش نکنید.

در این مقاله راه هایی را که می توانید از طریق آنها از تقلبی یا اصل بودن لیزر مو مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید را برای شما شرح دادیم. حال اگر تجربه خرید موفق یا ناموفق دستگاه لیزر را داشته اید، خوشحال می شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما عزیزان🌸

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *