آشنایی با دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

آشنایی با لیزر Soprano Ice Platinum

آشنایی با لیزر Soprano Ice Platinum


شرکت لیزر Alma که تولید کننده این محصولات است، بیش از ده سال سابقه طراحی دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن را در کارنامه خود دارد. این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی برای اختراع تکنولوژی‌های جدید انجام داده است. آنها تلاش زیادی برای بهبود محصولات خود می‌کنند. در ابتدا باید به تفاوت لیزر Soprano Ice و Soprano Ice Platinum اشاره کنیم.

دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

در تابستان سال 2016 شرکت لیزر Alma سیستم‌های جدید خود به نام Soprano Ice Platinum را به بازار عرضه کرد. سیستم جدید و انقلابی که سه نوع لیزر با طول موج‌های مختلف را به صورت همزمان درون یک لیزر قرار داده بود تا بتواند بافت‌ها را با عمق و ساختار متفاوت تحت درمان قرار دهد. با تلفیق جذب و نفوذ بالا توسط سه طوح موج متفاوت، این لیزر همچنین راحتی درمان را مانند لیزر دایود عرضه می‌کند. Soprano Ice Platinum دستیابی به سریع‌ترین و بهترین شیوه رفع موهای زائد را ارائه می‌کند. این لیزر در واقع سه طول موج را برای درمان مناسب ارائه می‌کند:

  • تکنولوژی Alex: طول موج 755 نانومتر جذب انرژی بالاتری را به بیمار ارائه می‌کند که برای استفاده روی پوست و مو با رنگ‌های متفاوت بسیار مناسب است به خصوص افرادی که دارای رنگ موهای روشن هستند.
  • تکنولوژی Speed: طول موج کلاسیک 810 نانومتری در این تکنولوژی ارائه شده که قابلیت نفوذ بیشتری به فولیکول مو را دارد. این تکنولوژی از قدرت متوسط، تکرار بالا و سطح مقطع تابش نور با اندازه بزرگ دو سانتیمتر است که سرعت زیادی در درمان ارائه می‌کند.
  • تکنولوژی YAG: با طول موج 1064 نانومتر، این تکنولوژی نفوذ بسیار عمیق به فولیکول مو را فراهم می‌کند که برای درمان افراد با مو و پوست با رنگ تیره مناسب است.

دستگاه لیزر Soprano Ice

لیزر‌های Soprano Ice در چند سال گذشته به انتخاب بسیار محبوبی برای رفع موهای زائد بدون درد و با عملکرد مناسب تبدیل شده است. این محصول دارای متعلقات متفاوتی است که از تکنولوژی Speed یا Alex با طول موج 810 یا 755 نانومتر استفاده می‌کند. البته Soprano Ice از تکنولوژی YAG بهره نمی‌برد و به همین خاطر برای درمان پوست و موهای تیره اصلا مناسب نیست. همچنین باید توجه کنید که درمان صرفا با استفاده از یک تکنولوژی قابل انجام است اما Soprano Ice Platinum می‌تواند از هر سه طول موج به صورت همزمان استفاده کنید. به همین خاطر عملکرد این لیزر نسبت به Soprano Ice Platinum پایین‌تر خواهد بود. هر دو سیستم اشاره شده تقریبا درمانی بدون درد را ارائه می‌کنند و می‌توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند اما همانگونه که اشاره شد Soprano Ice Platinum بنا به استفاده از تکنولوژی‌های جدیدتر، عملکرد بهتری دارد.

 

اطلاع از قیمت و شرایط خرید دستگاه لیزر دایود 

 

سوالات متدوال در مورد دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum
سوالات متدوال در مورد دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

سوالات متدوال در مورد دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

  • آیا درمان توسط این لیرز واقعا بدون درد است؟

دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum از تکنولوژی لیزر Alma SHR نیز استفاده می‌کند. این متود، به صورت کلینیکی به خاطر درد بسیار کم مورد تایید قرار گرفته است. شیوه منحصر به فرد رساندن نور و انرژی به سطح پوست باعث می‌شود تا فولیکول مو آسیب ببیند در حالی که بافت‌های اطراف تحت تاثیر قرار نگرفته و دردی نیز به وجود نخواهد آمد. در زمان درمان از تکنولوژی ICE برای خنک کردن سطح پوست استفاده می‌شود تا بیمار بعد از درمان شاهد سوختگی یا حس درد نباشد.

  • آیا استفاده از دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum امن است؟

بله، استفاده از این درمان کاملا امن است. استفاده از این لیزر توسط مطالعات پزشکی انجام شده، مورد تایید قرار گرفته است. با استفاده از متود SHR، فولیکول مو صرفا توسط یک پالس لیزر تخریب نخواهد شد. تک پالس می‌تواند باعث آسیب رسیدن به پوست شود اما در این لیزر از پالس‌های کوتاه با تعداد بیشتر استفاده می‌کند. این پالس‌ها به تدریج حرارت را به پوست منتقل می‌کند که باعث می شود رشد موهای زائد با تاخیر مواجه شوند در حالی که ریسک عوارض جانبی مثل سوختگی تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

  • آیا استفاده از این لیزر برای پوست‌های تیره مناسب است؟

بله. در تحقیقات پزشکی انجام شده ثابت شده که لیزر Soprano Ice Platinum برای درمان موهای زائد افرادی که دارای پوست تیره رنگ هستند بسیار مناسب است. استفاده از پالس‌های زیاد برای درمان باعث می‌شود که پوست‌های تیره رنگ در هنگام درمان با مشکل مواجه نشده و در نهایت نتیجه خوبی را مشاهده کنید.

  • استفاده از این دستگاه لیزر در فصل تابستان مناسب است؟

بله، لیزر Soprano Ice و متود SHR ملانین را با شیوه مخصوص بهود تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین خاطر استفاده از آن در هر فصلی از سال، بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. امکان استفاده از این لیزر حتی برای پوست های برنزه شده نیز وجود دارد.

  • هر جلسه درمان با دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum چه قدر طول می‌کشد؟

در حالی که درمان با این لیزر یکی از سریع‌ترین شیوه‌ها است اما طول هر جلسه درمانی بسته به سطح مقطع پوستی دارد که قرار است تحت درمان قرار گیرد. البته نوع پوست و مو و همچنین رنگ آنها روی درمان تاثیر گذارند. زمان درمان می‌تواند چیزی بین چند ثانیه تا هشت دقیقه طول بکشد.

  • برای رسیدن به بهترین نتیجه به چند جلسه درمانی نیازی خواهد بود؟

بسته به نوع پوست و مو، نتایج مد نظر برای کاهش رشد موهای زائد به چیزی در حدود شش تا هشت جلسه درمانی نیاز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *