خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

روش­های خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021

یکی از دستگاه‌های لیزر با عملکرد بسیار خوب، دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 است. این دستگاه لیزر دارای طول‌موج‌های مختلف است. ترکیب طول‌موج‌های مختلف در این دستگاه اصلی‌ترین دلیل برتری و کیفیت فوق‌العاده آن است. استفاده از این طول‌موج‌ها باعث می‌شود این دستگاه برای انواع پوست قابل‌استفاده باشد. هرچه میزان طول‌موج‌های به‌کاررفته در دستگاه لیزر بیشتر باشد، گسترده وسیع‌تری از انواع تیپ‌های پوستی را می‌تواند پوشش دهد. خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 می‌تواند یکی از بهترین تصمیم‌های هر کلینیک زیبایی باشد؛ چراکه این دستگاه باعث دستیابی به بهترین نتایج و درنتیجه افزایش درآمد کلینیک خواهد شد.

فرایند حذف موهای زائد در  این دستگاه بدون درد و سوختگی است. علت این امر به استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در دستگاه برمی‌گردد. همچنین دستگاه لیزر پلاتینیوم  2022 سرعت زیادی در انجام لیزر دارد و تعداد جلسات درمانی آن کوتاه است.

این دستگاه یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌ها در صنعت زیبایی است و قابلیت تأثیرگذاری روی انواع پوست و حذف مؤثر موهای زائد را دارد. به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه می‌توان آن را جزو یکی از کارآمدترین و بهترین دستگاه‌های لیزر در نظر گرفت. تنها تعداد کمی از دستگاه­های لیزر هستند که کیفیت بسیار زیادی داشته و با ایمنی بالا می­توانند موهای زائد را به ­طور چشمگیری از­بین­ببرند. دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 یکی از این دستگاه­ها است. این دستگاه بسیار پرکاربرد و پرطرف­دار بوده و در رفع موهای زائد موفق عمل کرده است.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 برای کلینیک‌های زیبایی اهمیت زیادی دارد؛ چراکه با خرید این دستگاه می‌توانند انواع بیماران را درمان کنند. استفاده هم‌زمان از سه طول موج و ترکیب آن‌ها باعث می‌شود هر تناژ و جنس مو و پوست بتواند از این دستگاه استفاده کند. پیش از خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 لازم است با مشخصات آن به طور کامل آشنا شوید. در این مقاله به بررسی این دستگاه می‌پردازیم.

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

پیش از تصمیم‌گیری درباره خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 با عملکرد و ویژگی‌های این دستگاه آشنا شوید. این دستگاه راه‌حل مناسبی برای رفع موهای زائد چه برای بانوان و چه آقایان است. این دستگاه به دلیل استفاده از طول‌موج‌های مختلف می‌تواند هر نوع مویی را با هر ضخامتی از بین ببرد؛ بنابراین برای موهای آقایان نیز مناسب و قابل‌استفاده است.

سرعت بالای این دستگاه در انجام لیزر باعث می‌شود تعداد جلسات درمانی آن کوتاه شده و بدون اتلاف وقت درمان را تکمیل کند. این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان شده و مشتریان بیشتری را نیز به استفاده از این دستگاه سوق می‌دهد. پس از استفاده از این دستگاه نیازی به دوران نقاهت و استراحت نیست و بلافاصله می‌توانید به زندگی عادی خود ادامه دهید. به طور مثال ورزش یا فعالیت‌های دیگر بلامانع است. این موضوع یکی از مزیت‌های بزرگ لیزر موهای زائد است.

لیزر موهای زائد یکی از روش‌های تضمینی و جزو بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای رهایی از شر موهای زائد است. همچنین این روش می‌تواند برای از­بین ­بردن موهای زائد در تمام نواحی بدن استفاده شود. تلفیق سه طول موج مختلف در دستگاه لیزر پلاتیونم 2021 این دستگاه را از بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار متمایز کرده است. استفاده از این دستگاه پوستی لطیف، شاداب و درخشان را برای بیماران به ارمغان خواهد آورد. سیستم خنک‌کننده قوی در این دستگاه میزان درد را به حداقل رسانده و می‌توان گفت حتی هیچ‌گونه احساس ناخوشایندی در هنگام لیزر در فرد به وجود نمی‌اید.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم و ویژگی­های آن

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 و آشنایی با ویژگی‌های آن

ازجمله ویژگی‌های مهمی که باعث می‌شود کلینیک‌های زیادی به فکر خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 بیفتند، استفاده از طول‌موج‌‌هایی مختلف در آن و مناسب بودن آن برای انواع پوست است. در این دستگاه از طول موج الکساندرایت 755 نانومتر استفاده می‌شود این طول موج برای ازبین‌بردن موهای نازک و رنگی مناسب بوده و می‌تواند ساقه مو را از بین ببرد. طول موج بعدی اسپید 810 نانومتری است که به دلیل سرعت بالایی که دارد می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی جذب شده و به ریشه مو آسیب وارد کند. از این طول موج برای ازبین‌بردن موهای زائد دست و پا می‌توان استفاده کرد.

طول موج سوم، اندیاگ است. این طول موج 1064 نانومتری می‌تواند برای پوست‌های برنزه بسیار مناسب باشد. از این طول موج برای ازبین‌بردن موهای ضخیم‌تر می‌توان بهره برد. طول موج اندیاگ توانایی نفوذ در عمیق‌ترین لایه‌های پوست را دارد و ریشه مو را به طور کامل از بین می‌برد. ترکیب هر سه طول موج در این دستگاه کارایی فوق‌العاده­ ای به آن بخشیده است.

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 و چگونگی کارکرد آن

پیش از خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 نحوه کارکرد آن را به شما معرفی می‌کنیم. در این دستگاه از فرایند افزایش تدریجی حرارت برای آسیب به موهای زائد و ازبین‌بردن آن‌ها استفاده می‌شود. استفاده از فناوری Heat buildup باعث می‌شود که لیزر بدون سوختگی یا آسیب انجام شود. به‌کارگیری فناوری‌های مدرن باعث شده این دستگاه جزو یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر و در دسته مؤثرترین روش برای رفع موهای زائد قرار بگیرد.

در این دستگاه از سیستم خنک‌کننده پیشرفته و قوی استفاده شده است. استفاده از سیستم خنک‌کننده در این دستگاه منجر می‌شود که هیچ‌گونه  احساس درد یا ناخوشایندی وجود نداشته باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه فناوری In-Motion است. این فناوری مربوط به حرکت دائمی اپلیکاتور روی دستگاه است که موجب افزایش اثربخشی و ایمنی دستگاه می‌شود. ترکیب طول‌موج‌های مختلف در این دستگاه  از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. این سه طول موج به کمک هند پیس به سطح پوست اعمال می‌شوند و بدون عوارض خاصی می‌توانند موهای زائد را به طور مؤثری از بین ببرند.

راهنمای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

یکی از دلایل اصلی برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021، مزیت‌های بی‌شمار آن است. این دستگاه دارای ویژگی‌های فوق‌العاده­ای است که انتخاب آن را هم برای اپراتور و هم برای بیمار در درجه اول قرار  می‌دهد. دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 یکی از بهترین دستگاه‌ها در زمینه لیزر موهای زائد است و در بهترین کلینیک‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در کشورهایی مانند امریکا و انگلیس کاربرد بسیار زیادی دارد. از جمله مزیت‌های مهم این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب بودن دستگاه برای انواع رنگ پوست
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • استفاده هم‌زمان از سه طول موج و مجهز به هند پیس
  • بدون عوارض جانبی
  • تأثیرگذاری زیاد و سرعت بالا
  • رابط کاربری آسان
  • عملکرد قوی
  • قابلیت تنظیم به‌صورت رول یا شات
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده
  • صرفه‌جویی در زمان
  • کیفیت و ماندگاری بالا
  • اپلیکاتور مناسب
  • استفاده از طول‌موج‌های مختلف
  • امکان تنظیم حالات درمانی
  • قابل‌استفاده برای نواحی مختلف بدن
  • رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن

قیمت خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

اگر به فکر راه‌اندازی کلینیک لیزر موهای زائد هستید باید خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 را در دستور کار قرار دهید. این دستگاه با به‌کارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف کند. به دلیل محبوبیت زیاد این دستگاه، نمونه‌های تقلبی آن در بازار بسیار زیاد شده که هنگام خرید حتماً باید با دقت و حساسیت عمل کنید تا دستگاه اصل را خریداری کنید. خرید از فروشگاه‌های معتبر در این مورد اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با خیال راحت از مشاوران کمک گرفته و خرید خود را انجام دهید.

اطمینان از فروشگاه و شرکت مربوطه باعث می‌شود بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام داده و از بروز هرگونه ضرر جلوگیری کنید. همچنین استفاده از خدمات پس از فروش یکی دیگر از مزیت‌های خرید از مرجع معتبر است. شما در هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 باید اطمینان حاصل کنید که در صورت خرابی نمایندگی مطمئنی برای تعمیر دستگاه وجود دارد که به آن مراجعه کنید. لازم به ذکر است که تعمیر قطعات دستگاه لیزر از عهده هر تکنسینی برنمی‌آید و حتماً باید فردی باتجربه و بامهارت خاص باشد تا بتواند دستگاه لیزر را تعمیر کند؛ بنابراین آگاهی و اطلاع از این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

پس از انتخاب دستگاه حتماً به اصالت آن توجه داشته باشید. حتی در مورد دستگاه‌های دست‌دوم نیز باید به این موضوع توجه کنید. دستگاه لیزر باید دارای تابیده بهداشتی بوده و بارکد اصالت کالا داشته باشد. حتماً هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 محتاطانه عمل کنید؛ چراکه نمونه‌های تقلبی نه‌تنها موهای زائد را از بین نمی‌برند؛ بلکه می‌توانند باعث ایجاد عوارض زیادی شوند. دستگاه پلاتینیوم 2021 یکی از دستگاه‌هایی است که میزان تقاضای آن در بازار زیاد است و در کلینیک‌های معتبر بسیاری از آن استفاده می‌شود. بسیاری از مشتریان نیز با نام این دستگاه و کارکرد آشنا هستند که این موضوع باعث آرامش خاطر و اعتماد بیشتر آن‌ها می‌شود.

قیمت خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 با قیمت مناسب می‌تواند تضمین­کننده رهایی از شر موهای زائد باشد. این دستگاه برای انواع مو مناسب بوده و با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارند که عموماً بی‌تأثیر بوده و موجب هدررفتن زمان، انرژی و صرف هزینه‌های زیاد برای شما می‌شوند. استفاده از دستگاه لیزر علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن، روشی تضمینی و ایمن برای ازبین‌بردن موهای زائد است. این روش برای بسیاری از افرادی که به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهند، اولویت اول بوده و از آن رضایت دارند.

این دستگاه تحول بزرگی در صنعت زیبایی ایجاد کرده است و طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارد. با استفاده از این دستگاه می‌توان از شر موهای زائد خلاص شد و به پوستی شفاف و زیبا دست‌یافت. عوامل متعددی در قیمت این محصول تأثیرگذار هستند. باتوجه‌به وارداتی بودن این دستگاه‌ها، باید نقش بازار ارز را در تغییر قیمت این دستگاه در نظر گرفت.

عوامل مؤثر در قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

به دلیل استقبال زیاد از این دستگاه، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آن هستند. همچنین کلینیک‌های زیبایی تمایل دارند این محصول را تهیه کنند. یکی از بحث‌های مهم در تهیه این محصول، قیمت آن است. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد بسیار مناسب است. چراکه این دستگاه از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. مناسب بودن این دستگاه برای انواع پوست و مو باعث می‌شود که بسیار به‌صرفه باشد. این دستگاه را می‌توان به­صورت نقد یا قسطی تهیه کرد. همچنین خرید دستگاه دست‌دوم نیز امکان‌پذیر است.

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 مهم است، خرید از نمایندگی معتبر است. اعتبار نمایندگی یا شرکتی که از آن خرید می‌کنید نیز در قیمت محصول مؤثر است. همچنین ویژگی‌هایی مانند دارابودن گارانتی نیز می‌تواند در تعیین قیمت نهایی دستگاه نقش داشته باشد. کیفیت ساخت و قطعات به‌کاررفته از دیگر فاکتورهای مؤثر در قیمت است. ازآنجایی‌که کیفیت دستگاه لیزر پلاتینیوم بسیار زیاد است طبیعتاً قیمت بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارد. بالاتر بودن کیفیت محصول باعث می‌شود نتایج بهتری را به همراه داشته باشد.

باتوجه‌به وارداتی بودن این دستگاه‌ها باید نوسانات قیمت ارز را در خرید آن در نظر گرفت. در خرید دستگاه لیزر بهتر است از مشاوره‌های لازم بهره‌مند شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. استعلام قیمت از شرکت‌های معتبر باعث می‌شود بتوانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید و از شرایط خرید آن مطلع شوید. حتماً پیش از خرید دستگاه لیزر با افراد مجرب مشورت کرده و مشخصات دستگاه را به طور کامل بررسی کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *