خرید دستگاه لیزر الکس دایود (Alex Diode)

دستگاه لیزر الکس دایود (Alex Diode)

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=”]

جوان‌سازی پوست یکی از دغدغه‌ها‌ی اکثر افراد است و این امر به طرق مختلف انجام می‌شود. به همین منظور از راه‌هایی که استفاده از آن نسبت به دیگر روش‌ها به جهت بهبود کیفیت پوست پیشی گرفته است، بکارگیری انواع و اقسام دستگاه‌های لیزر است. همانطور که می‌دانید دستگاه‌های لیزر مو علاوه بر پاک‌کنندگی بدن از هر نوع موی زائد، می‌تواند بخشی از بیماری‌های پوستی را نیز رفع کند و یا حتی بعضاً به جهت برطرف کردن چین و چروک پوست هم استفاده خواهد شد، از این رو روز به روز شاهد افزایش تقاضا برای استفاده از این‌گونه دستگاه‌ها هستیم.

امروزه از روش‌های زیادی برای از لیزر مو استفاده می‌شود که هر کدام از آنها ساز و کار خاص خودشان را دارند، با این حال همه‌ی افراد در پی روش‌هایی هستند تا بتوانند به بهترین نحو این کار را انجام دهند و در عین حال کمترین ضرر را برای بدن‌شان داشته باشد. در حال حاضر دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای وجود دارد که در بسیاری از مراکز تخصصی لیزر مو به کار گرفته می‌شوند که یکی از محبوب‌ترین آنها دستگاه لیزر دایود الکس است. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این دستگاه از بین برنده‌ی موهای زائد بدن بپردازیم چرا که احساس می‌کنیم استفاده از آن دارای عملکرد فوق العاده و همچنین درصد عوارض پایین باشد.

ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود الکس

هر یک از دستگاه‌های لیزر مو از ویژگی‌ها و مشخصات بخصوصی برخوردار هستند که برای دستگاه لیزر دایود الکس موارد زیر صدق می‌کند:

  • در کمتر دستگاه‌های لیزر مو شاهد آن هستیم که در آن از دو بُرد برای حذف موهای زائد استفاده شده باشد و همین ویژگی این دستگاه را یک سر و گردن بالاتر از دیگر دستگاه‌های لیزر مو قرار داده است. دارا بودن این دو برد در این دستگاه، این امکان را در اختیار متخصصان قرار می‌دهد تا بتوانند به صورت کاملاً هماهنگ از هر دو برد به جهت از بین بردن موهای زائد استفاده کنند. همچنین در نظر داشته باشید که تولید سه طول موج ترکیبی با یکدیگر نیز از کارآیی‌های دیگر این برد خواهد بود. البته ناگفته نماند که بکارگیری از هر یک از طول موج‌ها به صورت جداگانه نیز امکان‌پذیر خواهد بود و بسته به نظر متخصص، اعمال خواهد شد.
  • دستگاه لیزر دایود الکس به خوبی می‌تواند عمل شات را در هر ثانیه به تعداد حداکثر 10 شات انجام دهد. این تعداد شات زدن از کمتر دستگاهی انتظار می‌رود که این دستگاه به خوبی آن را انجام می‌دهد. در واقع زدن 10 شات در کسری از ثانیه، آن هم به صورت رولی که با قدرت تمام نیز انجام می‌شود، از ویژگی‌های منحصربفرد دستگاه لیزر دایود الکس است.
  • استفاده از دستگاه لیزر الکس دیود برای هر نوع پوستی مناسب است و این موضوع به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن است. در واقع استفاده از لیزرهای نانومتری که با اندازه‌های مختلف در نظر گرفته شده‌اند، باعث شده است تا هر طیفی از پوست را به خوبی تحت پوشش قرار دهد. لذا فرقی نمی‌کند که دارای پوست رنگ سفید، تیره و یا حتی برنزه هستید، چرا که با استفاده از این دستگاه به راحتی می‌توانید با موهای زائد بدن‌تان خداحافظی کنید.
  • سرعت حذف موهای زائد با استفاده از این دستگاه بسیار افزایش یافته است، به طوری که کار چند جلسه حذف موهای بدن بوسیله‌ی دیگر دستگاه‌ها از طریق دستگاه لیزر دایود الکس در مدت کوتاه‌تری که حتی می‌توان آن را به یک سوم زمان کاهش داد، انجام می‌شود. این ویژگی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و به همین دلیل استفاده از لیزر الکس دایود روز به روز در حال افزایش است.
  • از دیگر ویژگی‌های محبوب دستگاه لیزر دایود الکس این است که استفاده از آن به صورت سالانه در حد 1 الی 2 بار است که در مقایسه با دستگاه‌های مشابه تعداد دفعات بسیار کمتری دارد. این موضوع؛ هم می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر باشد و هم افراد را از عوارض احتمالی استفاده از این دستگاه حفظ خواهد کرد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس

با توجه به مطالب گفته شده تا به اینجا، استفاده از این دستگاه توصیه می‌شود. احتمالاً موارد زیر نیز تصمیم‌تان را برای بکارگیری از این دستگاه برای پاک‌سازی پوست‌تان محکم‌تر خواهد کرد.

  • طبیعتاً حفظ پوست در اولویت افراد قرار دارد. این امر توسط این دستگاه به خوبی انجام می‌شود چرا که در حین پاک‌سازی پوست با استفاده از 2 موتور خنک کننده، اجازه آسیب رسیدن به پوست را نخواهد داد و کار حذف موهای زائد نیز با آرامش انجام خواهد شد.
  • این دستگاه برای هر مدل مو مناسب است. موهای ضخیم، نازک و یا حتی کرکی به راحتی می‌توانند از این روش پاک‌سازی پوست استفاده کنند.
  • کمترین عوارض را بعد از استفاده از این دستگاه مشاهده خواهید کرد. معمولاً انتظار افراد بعد از استفاده از این دستگاه عوارضی مانند سوختگی، لک و التهاب است اما دستگاه لیزر دایود الکس به خوبی این موارد را کنترل کرده و تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش داده است.
  • این دستگاه علاوه بر مو زدایی بدن در جوان‌سازی پوست نیز کاربرد خواهد شد و همچنین اگر در محلی از پوست، ضایعاتی دیده شود که مربوط به رنگدانه‌ها باشد، می‌تواند با یک عملکرد خوب مشکل را تا حد زیادی برطرف کند.
  • دستگاه لیزر دایود الکس برای بهبود و رفع ضایعات عروقی نیز موثر است. البته در این مورد باید با پزشک معالج خود بیشتر صحبت کنید چرا که شاید احتیاج به استفاده از این دستگاه برای این منظور نباشد.
  • همچنین می‌توانیم اذعان کنیم که استفاده از این دستگاه موهای زائد بدن را برای همیشه پاک‌سازی خواهد کرد و انجام این عمل دائمی خواهد بود. البته اینکه گفته می‌شود دائمی منظورمان این است که برای مدت‌ زیادی از دست موهای زائد راحت خواهید بود و طبیعتاً در سال 1 الی 2 بار انجام لیزر بدن کاملاً طبیعی است. در نظر بگیرید که برای حذف کامل موهای زائد، باید تک تک موها از ریشه کنده شوند که البته این مورد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس

هر دستگاه لیزری با توجه به کیفیتی که از خود نشان می‌دهد ارزش‌گذاری می‌شود. دستگاه لیزر دایود الکس نیز با توجه به ویژگی‌های منحصربفردی که دارد تقریباً از قیمت‌های بالایی برخوردار است. البته نگران نباشید، در ادامه شرکتی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با کمترین دغدغه نسبت به تهیه این دستگاه اقدام کنید. با این حال موارد زیر در قیمت‌گذاری این دستگاه نقش دارند:

  • طور عمر قطعات لیزر الکس دایود که مهمترین آن قطعه هندپیس است.
  • توان لیزر دایود الکس که نشان از قدرت آن می‌دهد.
  • سیستم کولینگ دستگاه که از حساسیت‌های زیادی برخوردار است.
  • اندازه پنجره اپتیکی.
  • نرم افزار دستگاه.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش.

هر کدام از موارد بالا که از پایداری و قدرت بیشتری برخوردار باشد، به همان نسبت به قیمت دستگاه لیزر دایود الکس افزوده خواهد شد. همچنین این موضوع را نیز نظر بگیرید که برای خرید این‌گونه دستگاه‌های تخصصی باید از فروشگاه‌های معتبر استفاده کنید، چرا که عرضه دستگاه‌های تقلبی در بازار بیش از پیش شده است که با ایجاد اولین مشکل در آنها بلااستفاده خواهند شد.

آیا استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس ضرر هم دارد

استفاده از هر وسیله‌ای که با پوست در ارتباط باشد، ممکن است صدماتی به آن وارد کند. با این حال این دستگاه کمترین حساسیت را برای پوست ایجاد می‌کند که البته در همه‌ی افراد یکسان و با یک درجه نخواهد بود. حتی دیده شده است که در برخی افراد، بعد از انجام لیزر هیچ‌گونه عارضه‌ای مشاهده نشده است و این موضوع مستقیماً به نوع و جنس پوست‌تان ارتباط دارد.

سوختگی، تورم، قرمزی، کبودی و یا در برخی از موارد خارش و سوزش بعد از عمل لیزر گزارش شده است که در همه‌ی موارد با کمی خودداری و یا استفاده از درمان‌های خانگی مانند کمپرس یخ، خیلی زود و به طور کامل رفع شده است. توصیه می‌کنیم چنانچه می‌خواهید از دستگاه لیزر دایود الکس برای حذف موهای بدن استفاده کنید و به طور کلی دچار حساسیت‌های پوستی نیز هستید، حتماً قبل از انجام کار این موضوع را با پزشک معالج‌تان در میان بگذارید.

شرکت طاهر تاج مادر نمایندگی طاهر تاج مادر نمایندگی انواع دستگاه‌های لیزر مو

همانطور که حتماً اطلاع دارید، شرکت‌های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند ولی ما با قاطعیت تمام، شرکت طاهر تاج مادر نمایندگی طاهر تاج مادر را برای خرید و استفاده از این دستگاه پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت سال‌هاست که در این زمینه مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است و با ارائه انواع دستگاه‌های لیزر مو بخش زیادی از وسایل مراکز تخصصی کشور را تأمین کرده‌ است. از این رو و با توجه به کیفیت دستگاه‌های عرضه شده توسط این شرکت، پیشنهاد می‌کنیم که اگر خواهان دستگاه لیزر دایود الکس هستید، حتماً با متخصصان این تیم تماس حاصل کنید.

در نظر داشته باشید که نمایندگی‌های زیادی از این شرکت در شهرستان‌ها وجود دارد تا کار خرید این دستگاه با کمترین مشکلی انجام شود. لذا برای هر گونه ارتباط با مشاوران این شرکت توصیه می‌کنیم که به سایت رسمی طاهر تاج مادر نمایندگی طاهر تاج مادر مراجعه کنید تا استفاده از راه‌های ارتباطی موجود در سایت بتوانید با مشاوران این تیم ارتباط بگیرید. ناگفته نماند که مشاوره تلفنی این تیم به شما عزیزان کاملاً رایگان خواهد بود.

کاربرد لیزر الکس دایود

  1. جوان‌سازی پوست و موزدایی
  2. درمان مؤثر ضایعات مربوط به رنگدانه ­ها
  3. درمان مؤثر ضایعات عروقی

ویژگی های لیزر الکس دایود

  • قدرت ۳۰۰ میلی متری را دریافت می کند و خروجی پایدار را با فرکانس بالا تامین می کند در نتیجه ثبات بالا، طول عمر طولانی و نتیجه درمان عالی دارد
  • پروب ها با ماژول نیمه هادی سرد می شود و می تواند محل مداوا را به طور کامل خنک نگه دارد
  • کاربرد ساده لیزر با استفاده از فیبرهای نوری هوشمند
  • قابلیت تنظیم نقطه بین ۳ تا ۱۰ میلی متر
  • از صدمه رساندن به اپیدرم محافظت می کند

[/av_textblock]

[av_comments_list av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *