دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه پلاتینیوم پلاس برای لیزر موهای زائد بدن کاربرد دارد و دارای سه طول موج متفاوت است. این دستگاه یک فناوری جدید در حوزه پوست، مو و زیبایی محسوب می‌شود. شرکت طاهر تاج مادر یکی از مراکز اصلی فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی در سطح کشور است که کلیه تجهیزات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس چیست؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است که سه طول موج مختلف دارد. این سوال برای بسیاری از خریداران مهم است که دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس ساخت کجاست؟ این دستگاه ساخت شرکت آلما الیز آمریکا است ولی کشور چین تحت لیسانس این شرکت، آن را به صورت انبوه تولید می‌کند. شرکت طاهر تاج مادر یکی از واردکنندگان و فروشندگان اصلی این دستگاه در سطح کشور به‌حساب می‌آید.

دستگاه پلاتینیوم پلاس با تاباندن سه طول موج متفاوت به صورت همزمان، در عمق لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و ریشه موهای زائد را از بین می‌برد. در قسمت هندپیس پلاتینیوم پلاس سیستم‌های خنک‌کنندگی تعبیه شده تا دمای هندپیس را کنترل نمایند. وجود این خنک‌کننده‌ها از سوختگی سطح پوست پیشگیری می‌کند و پوست پس از استفاده دچار التهاب و قرمزی نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه در ادامه سه طول موجی که از آن تابیده می‌شود، بررسی شده است.

طول موج 1064nm (ان‌دی‌یگ)

طول موج YAG 1064 توانایی از بین بردن Bulb و Papilla را دارد. مهم‌ترین ویژگی این طول موج این است که موهای عمیق که در بخش بازو و ناحیه شکمی قرار دارند را از بین ببرد.

طول موج 755nm (الکس)

طول موج الکساندرایت انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین جذب می‌کند و باعث می‌شود تا انواع موها با رنگ و ضخامت مختلف از بین بروند. معمولا طول موج ۷۵۵ نانومتر می‌تواند بر روی بالج مو تاثیر بگذارد.

طول موج 808nm (دایود)

این طول موج قابلیت نفوذ در فولیکول مو را دارد و سبب تسریع روند درمان می‌شود. هدف از به کار بردن این طول موج در دستگاه از بین بردن Bulge و Bulb فولیکول مو است.

ویژگی‌ها و امکانات دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

در حال حاضر به دلیل تقاضا افراد برای لیزر کردن موهای زائد، دستگاه‌های لیزر متفاوتی در بازار وجود دارد. عملکرد کلی تمام دستگاه‌های لیزر مو، معمولا یکسان است اما هریک از آن‌ها دارای برخی ویژگی‌ها و امکانات منحصر‌به‌فرد هستند. دستگاه پلاتینیوم پلاس یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر است که ویژگی‌ها و امکانات زیر را دارد.

 

مهم‌ترین ویژگی که درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس باید یادآور شد، وجود سیستم خنک‌کننده قوی در هندپیس‌های دستگاه است. این سیستم با کاهش دمای هندپیس، از سوختگی ناشی از اشعه لیزر پیشگیری می‌کند. همچنین میزان درد را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد

 

درون بدنه دستگاه نیز یک چیلر خنک‌کننده تعبیه شده که وظیفه آن کنترل دمای دستگاه است. معمولا زمانی که دمای بدنه دستگاه کنترل شود دستگاه عملکرد بهتری خواهد داشت

 
 

یکی دیگر از ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس این است که برای افراد با رنگ پوست‌ متفاوت روشن، تیره و برنزه موثر است

 

برای ارسال نور و انرژی به سطح پوست در دستگاه پلاتینیوم پلاس از جدیدترین فناوری‌های عصر حاضر استفاده شده است. این فناوری فولیکول مو را از بین می‌برد اما به بافت پوست صدمه و آسیبی وارد نمی‌کند

 

نکات مهم درباره خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

تجهیزات پزشکی و زیبایی به طور مستقیم با سلامت و جان انسان‌ها، ارتباط دارند. به همین دلیل پیش از خرید دستگاه‌های حوزه پزشکی و زیبایی باید دقت کافی داشت و از خرید بدون آگاهی خودداری کرد. در ادامه به چند نکته مهم درباره خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس اشاره شده است.

 

خرید از یک نمایندگی فروش معتبر، یکی دیگر از مسائل مهمی است که هنگام خرید دستگاه پلاتینیوم باید مورد توجه قرار بگیرد. شرکت طاهر تاج مادر یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش انواع دستگاه لیزر مو در سطح کشور است. در این بخش سه نکته مهم درباره خرید دستگاه پلاتینیوم پلاس را به طور مختصر بررسی کردیم. جهت کسب اطلاعات جامع‌تر و مشاوره خرید می‌توانید با شماره تلفن‌های مجموعه طاهر تاج مادر تماس بگیرید.
هر دستگاه یا قطعه الکترونیکی ممکن است روزی دچار مشکلات سخت افزاری شود. تعمیر غیر اصولی و نادرست سبب به وجود آمدن مشکلات بیشتر در دستگاه می‌شود. در نتیجه هنگام خرید دستگاه پلاتینیوم پلاس باید به سراغ دستگاهی رفت که دارای ضمانتنامه معتبر و خدمات پس از فروش باشد.
یکی از نکاتی که صاحبان کلینیک‌ها باید پیش از خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس باید به آن توجه کنند، کاربری ساده و راحت سیستم نرم افزاری دستگاه است. شاید بپرسید چرا؟ پاسخ آن ساده است. زیرا اگر کارکردن با سیستم دستگاه سخت و پیچیده باشد، اپراتور نیز هنگام استفاده از آن نیز دچار مشکل خواهد شد. قطعا خطا و مشکلات دستگاه سبب به وجود آمدن عوارض جبران‌ناپذیری بر روی پوست و سلامت فرد می‌گردد.

خرید آنلاین دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

در دنیای امروز با توجه به مزایای متعددی که خرید آنلاین دارد، بیشتر مردم ترجیح می‌دهند که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. مثلا یکی از مزیت‌های خرید آنلاین دستگاه پلاتینیوم پلاس این است که در کمترین زمان ممکن می‌توان مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را بررسی کرد. همچنین هنگام خرید آنلاین امکان مقایسه قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس وجود دارد. از دیگر مزایای خرید آنلاین این است که فاصله‌های جغرافیایی در آن معنایی ندارند و در هر نقطه از کره زمین که باشید می‌توانید خرید خود را انجام دهید

شرکت طاهر تاج مادر نیز به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان و خدمت‌رسانی گسترده به تمام نقاط کشور، امکان خرید آنلاین و غیر حضوری را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. خریداران محترم با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت می‌توانند امکانات انواع دستگاه لیزر را با یکدیگر مقایسه کنند. سپس دستگاهی متناسب با بودجه و توانایی‌های خود انتخاب کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید آنلاین دستگاه‌های لیزر با شماره تلفن‌های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

همانطور که همه ما می‌دانیم بی‌کیفیت بودن تجهیزات پزشکی و زیبایی، سبب به وجود آمدن خسارت‌های جانی جبران ناپذیری می‌شود. پس واضح است که تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی مانند دستگاه‌های لیزر مو را باید از نمایندگی‌های فروش معتبر خریداری کرد.

شرکت بین المللی طاهر تاج مادر یکی از بزرگترین شركت‌های فروشنده دستگاه‌های لیزر موهای زائد در ایران است. این مجموعه جزو معتبرترین شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی زیبایی در کشور شناخته می‌شود. کادر مجرب و تیم مشاوره تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان عزیز نهایت رضایت را از خرید خود داشته باشند. به همین دلیل پیش از خرید، برای مشتریان جلسات مشاوره برگزار می‌کنند و تمام امکانات و ویژگی‌های دستگاه را به طور کامل توضیح می‌دهند. البته باید گفت خدمات این شرکت فقط هنگام خرید نیست بلکه پس از خرید محصول نیز به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

 

خرید اقساطی دستگاه پلاتینیوم پلاس

فروش اقساطی کالا یکی از خدمات شرکت طاهر تاج مادر برای کلیه خریداران در سراسر کشور است. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس به صورت اقساطی، مشتریان باید شرایط لازم را داشته باشند‌. جهت کسب اطلاعات دقیق از شرایط فروش قسطی و تعیین زمان بازپرداخت اقساط باید با کارشناسان بخش فروش شرکت تماس حاصل کرد. همچنین از طریق وب‌سایت شرکت می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید.

 

تفاوت دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم نسخه اولیه دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس است. هر دو دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس دارای سه طول موج مختلف هستند و عملکرد مشابهی دارند. سیستم خنک کننده و کولینگ نسخه پلاتینیوم کمی ضعیف است. به همین علت شرکت سازنده در راستای بهبود کیفیت محصول خود، در مدل پلاتینیوم پلاس از سیستم‌های خنک‌کننده قوی‌تری استفاده کرده است.

وجود خنک‌کننده‌های قوی در دستگاه لیزر platinum plus، باعث کاهش میزان درد می‌شود. همچنین به دلیل عدم بروز التهاب و قرمزی، فرد لازم نیست که دوران نقاهت طی کند. معمولا در نسخه‌های اولیه و قدیمی، پس از استفاده فرد به دلیل داشتن درد ناشی از لیزر باید بین ۱ الی ۲ روز دوران نقاهت را طی می‌کرد. موارد زیر دیگر تفاوت‌های جزئی میان دو دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس هستند.

 

منو کاربری ساده‌تر

به منظور راحتی هرچه بیشتر اپراتور، سیستم عامل راحت‌تری در نسخه پلاس در نظر گرفته شده است.

کاهش صدا دستگاه

به کار بردن قطعات جدید و بروز شده، باعث شده نسخه پلاس این برند، سر و صدای کمتری ایجاد کند.

تاثیر بیشتر بر روی موهای زائد

در مدل پلاس شرکت تولیدکننده دقت پرتاب امواج را افزایش داده است تا تاثیر بیشتری داشته باشد و میزان رویش مجدد موها کاهش پیدا کند.

قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس

معمولا اکثر افراد هنگام خرید، قیمت کالای مورد نظر را بررسی می‌کنند زیرا باید کالایی متناسب با بودجه خود انتخاب کنند. پس قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس برای خریداران آن نیز بسیار مهم است. معمولا قیمت دستگاه به فاکتورهایی مثل تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه، امکانات و ویژگی‌های آن و مدت زمان گارانتی بستگی دارد. همچنین از آنجایی که این دستگاه از کشورهای خارجی وارد کشور می‌شود، در نتیجه قیمت آن به تغییرات و قیمت روز ارز نیز بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و از قبل تعیین شده اعلام کرد. لذا جهت استعلام از قیمت دقیق می‌توان با کارشناسان فروش شرکت طاهر تاج مادر تماس گرفت. این مجموعه یکی از بهترین نمایندگی‌های فروش دستگاه‌های لیزر به‌حساب می‌آید که از قیمت دقیق و بروز انواع دستگاه‌های لیزر کاملا مطلع هستند.

 

تماس بگیرید 02188200440