خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023: کامل‌ترین راهنما برای یک خرید مؤثر!

دستگاه لیزر تیتانیوم 2023، بهترین و مدرن‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان است. این دستگاه به‌دلیل ترکیب منحصربه‌فرد فناوری‌ها، اپلیکاتور فوق‌العاده بزرگ و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، چندین ویژگی باورنکردنی نسبت به سایر دستگاه‌ها به شما ارائه می‌دهد.

قیمت و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

امروزه در بین زنان و مردانی که به‌دنبال یک راه‌حل دائمی برای رفع موهای زائد هستند، خدمات لیزر موهای زائد بسیار رایج است. اما این موضوع خرید یک دستگاه قدیمی و معمولی برای راه‌اندازی کلینیک‌تان را توجیه نمی‌کند!

تهیه یک دستگاه لیزر خوب، اولین و مهم‌ترین قدم در مسیر راه‌اندازی یک کلینیک است. می‌توانم با اطمینان بگویم امروزه تنها راه‌حل به شهرت رسیدن و رشد هر کلینیک رفع موهای زائد، یافتن و خرید یک دستگاه لیزر عالی مانند تیتانیوم 2023 است.

قبل از هر خرید بزرگی، کسب اطلاعات کافی درباره محصول اهمیت زیادی دارد و موفقیت شرکت شما را تضمین می‌کند. این موضوع درباره خرید دستگاه تیتانیوم 2023 نیز وجود دارد.

اگر با دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 ناآشنا هستید، جای نگرانی نیست. در ادامه تمامی نکات مهم درباره این دستگاه را برایتان آورده‌ایم تا درنهایت با دیدی کاملا باز برای خرید این دستگاه اقدام کنید.

شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر ارائه‌دهنده به‌روزترین تجهیزات زیبایی و پزشکی در کشور است. جهت خرید دستگاه تیتانیوم 2023 و سایر محصولات، با کیفیت بالا و قیمتی متعارف با ما در تماس باشید.

آشنایی با ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

لیزر موهای زائد یک گزینه محبوب برای مردان و زنانی است که به‌دنبال راهی مؤثر برای کاهش دائمی موهای زائد بدنشان هستند. لیزر موهای زائد با نسل جدید و پیشرفته دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 یک انتخاب عالی برای دستیابی به پوستی صاف و بدون مو بدون تحریک و عوارض جانبی است.

ویژگی‌های این دستگاه عبارت‌اند از:

فناوری سه‌بعدی دستگاه تیتانیوم 2023

دستگاه تیتانیوم 2023، جدیدترین دستگاه در فناوری لیزر موهای زائد با فناوری سه‌بعدی است. این فناوری برای هدف قرار دادن همزمان عمق بافت‌های مختلف و ساختارهای آناتومیک در فولیکول مو، ترکیبی از سه طول موج در یک اپلیکاتور را به شما ارائه می‌دهد. به بیانی دیگر، سه طول موج لیزر مؤثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می‌کند و اشعه لیزر به‌طور همزمان فولیکول موها را در سه عمق مختلف از بین می‌برد.

باید بدانید که این دستگاه اولین سیستم دارای فناوری انحصاری طول موج سه‌گانه است و سه طول موج لیزر مؤثر 755 نانومتر، 810 نانومتر، 1064 نانومتر را که به‌طور همزمان ساطع می‌شوند، با یکدیگر ترکیب می‌کند و ساختارهای آناتومیک را در فولیکول مو هدف قرار می‌دهد.

اولین طول موج (Alex) روی موهای زائد زیرپوست تأثیر زیادی دارد. طول موج دوم (Speed) نسبت به طول موج اول، به عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کند. سومین مورد مهم‌ترین و مؤثرترین طول موج (YAG) است و با نفوذ به عمیق‌ترین قسمت پوست، مقاوم‌ترین موها را از بین می‌برد.

سر اپلیکاتور دستگاه تیتانیوم بسیار بزرگ است

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای بزرگ‌ترین سر اپلیکاتور نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر است، متخصصان با بررسی‌ روند درمان دریافتند که داشتن اپلیکاتور بزرگ‌تر زمان هر جلسه لیزر را به‌طور میانگین 40 درصد کاهش می‌دهد.

دارای سیستم خنک‌کننده منحصر‌به‌فرد و ویژه

این دستگاه به ویژگی بدون درد معروف است! لیزر تیتانیوم 2023 یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته به‌نام آیس پلاس (ICE Plus) دارد که متخصصان آن را به‌طور منحصربه‌فرد برای خنک نگه‌داشتن پوست بیماران در کل جلسه طراحی کرده‌اند.

این فناوری پیشرفته که روی تمام دستگاه‌های لیزر تیتانیوم 2023 موجود است، به‌طور مداوم پوست را خنک می‎کند. قسمت خنک‌کننده این دستگاه که به‌رنگ یاقوت کبود است، خطرات آسیب به لایه اپیدرم پوست را به حداقل می‌رساند.

این فناوری در لایه درم پوست (derm) که فولیکول‌های مو در آن هستند، گرما را حفظ می‌کند تا مراجعین شما تجربه‌ای تقریباً بدون درد و راحت داشته باشند؛ ولی درعین‌حال نتایج خوبی نیز از این دستگاه بگیرند.

باید بدانید در این دستگاه از آب دیونیزه، آب لوله‌کشی فیلتر شده (Deionized Water, Filtered Tap Water) به‌عنوان مایع خنک‌کننده استفاده می‌شود. این مایع از افزایش دمای دستگاه به بالاتر از 33 درجه سانتی‌گراد جلوگیری می‌کند.

لیزر تیتانیوم، تنها دستگاه دارای فناوری اس‌اچ‌آر (SHR)

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری اس‌اچ‌آر (SHR) استفاده می‎کند، این فناوری تنها روش اثبات‌شده از نظر بالینی برای رفع موهای زائد به‌طور تقریباً بدون درد است.

فناوری گرمایشی تدریجی منحصربه‌فرد آن به‌طور مؤثر به فولیکول مو آسیب می‌رساند، رشد مجدد مو را به تأخیر می‌اندازد و از آسیب به بافت‌های اطراف آن در سطح پوست جلوگیری می‌کند.

همچنین برای استفاده روی انواع پوست، از جمله رنگ‌های تیره ایمن است. برخلاف لیزرهای سنتی، شما می‌توانید از این دستگاه برای رفع موهای زائد تمامی رنگ پوست‌ها از جمله افراد برنزه نیز استفاده کنید.

حال که با فناوری‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه آشنا شدید، اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 را دارید، باید بدانید این دستگاه علاوه‌بر ویژگی‌های سیستمی و فن‌آوری‌های به‌روز و خاص، دارای هندپیس‌های متفاوت برای تسهیل روند لیزر است. در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

 

حال که به‌طور کامل با مشخصات این دستگاه آشنا شدید، در جدول زیر به‌صورت خلاصه به آن‌ها می‌پردازیم:

طول موجدارای سه طول موج 755، 810 و 1064 با قابیلت ترکیب با یکدیگر
سیستم خنک‌کنندگیدارای فناوری ice plus با قابلیت خنک‌کنندگی بسیار بالا
هندپیسدارای 6 عدد هندپیس متفاوت با قابلیت نصب 2 عدد به‌صورت همزمان
توان کلی خروجی دستگاهتوان کلی خروجی دستگاه تا 4200 وات و توان هندپیس‌ها تا 2000 وات
صفحه نمایشدارای صفحه نمایش رنگی 15.6 اینچی
سیستم عاملدارای سیستم عامل 12 زبانه

حال که با فناوری‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه آشنا شدید، اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 را دارید، باید بدانید این دستگاه علاوه‌بر ویژگی‌های سیستمی و فن‌آوری‌های به‌روز و خاص، دارای هندپیس‌های متفاوت برای تسهیل روند لیزر است. در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی هندپیس‌های دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

داشتن هندپیس‌های مختلف در اندازه‌ها و مدل‌های منحصربه‌فرد روند لیزر را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. لیزر موهای زائد برخی نواحی بدن مانند صورت و لاله گوش با هندپیس‌های قدیمی و بزرگ امکان‌پذیر نیست!

وجود یک هندپیس کوچک و مناسب این نواحی، خطر آسیب‌رسانی به مراجعین شما را کاهش و رضایت آن‌ها از روند لیزر را افزایش می‌دهد. در نقطه مقابل، برخی نواحی دیگر بدن دارای سطحی بیشتر و بنابراین برای تسریع روند لیزر نیازمند یک هندپیس بزرگ‌تر هستند.

حال باید متوجه اهمیت داشتن چندین هندپیس متفاوت با سایزهای مختلف برای لیزر نواحی مختلف بدن شده باشید. دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 دارای هندپیس‌های زیر است:

هندپیس 4 سانتی‌متری TRIO: بزرگ‌ترین مدل موجود!

TRIO 4 سانتی‌متری بزرگ‌ترین هندپیس دستگاه تیتانیوم است. این اپلیکاتور انحصاری با اندازه بزرگ 4 در 2 سانتی‌متر خود و قابلیت ادغام سه طول موج متفاوت، افزایش پوشش نواحی بدن را آسان‌تر، فرآیند رفع موهای زائد را برای مراجعین مؤثرتر و ایمن‌تر می‌کند و زمان درمان را به‌میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

هندپیس مربعی 2 سانتی‌متری TRIO

هندپیس مربعی 2 سانتی‌متری TRIO نیز مانند مدل بزرگ‌تر آن، با قابلیت ادغام سه طول موج بسیار مؤثر، این دستگاه را برای لیزر نواحی کوچک‌تر مانند گردن، صورت و زیر بغل به‌طور ایمن و کارآمد مناسب می‌کند.

هندپیس SPEED 810: ایمن و مؤثر!

هندپیس SPEED 810 دارای طول موج بسیار مؤثر و ایمن، در اندازه نقطه‌ای 2 سانتی‌متر مربع است.

هندپیس کامپکت 810: برای نواحی خیلی کوچک بدن!

این هندپیس منحصربه‎فرد و بسیار کوچک با سر مربعی 1 سانتی‌متری، تمامی طول موج‌های مؤثر و ایمن را در یک نقطه می‌گنجاند و روند رفع موهای زائد نواحی خیلی کوچک بدن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

هندپیس ALEX 755: مناسب موهای روشن و ظریف

هندپیس  ALEX 755 با قابلیت جذب قوی، همراه با خنک‌کننده مداوم، رفع موهای زائد روشن و ظریف را برای انواع پوست حتی برنزه و بسیار تیره (IV) ممکن می‌سازد.

فیشیال تیپ (faciah tip): دسترسی به نواحی فوق‌العاده کوچک!

این هندپیس با داشتن نوک بسیار کوچک، مناسب رفع موهای زائد نواحی مانند گوش‌ها، اطراف بینی و ابروها است.

حال که با هندپیس‌ها این دستگاه و مشخصات آن‌ها آشنا شدید، می‌توانیم به‌طور خلاصه به 2 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها اشاره کنیم:

  • کیفیت ساخت تمامی مدل‌های هندپیس این دستگاه بسیار بالاست.
  • کار با تمامی این هندپیس‌ها بسیار راحت است و در دست داشتن آن‌ها به مدت طولانی باعث خستگی و اذیت شما نمی‌شود.

تا این قسمت با ویژگی‌های ساختاری و فناوری‌های خاص این دستگاه آشنا شدید، اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 را دارید، مطمئن هستم سوالی مهم در ذهن‌تان شکل گرفته است: «تفاوت مدل 2022 و 2023 این دستگاه در چیست؟!»

تفاوت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 و 2022

اگر به‌تازگی کلینیک خودتان را افتتاح کرده‌اید، یا درحال حاضر مشغول به‌کار هستید ولی قصد تعویض دستگاه‌تان را دارید، باید قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم درباره تفاوت‌های مدل 2023 و 2022 اطلاعات کافی داشته باشید.

آقای دکتر سومن داتا (Soumen Dutta) از کمپانی لیزر آلما درباره دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 می‌گوید: «ما از معرفی دستگاه جدید حذف موهای زائد تیتانیوم 2023 که باعث تحولی در فناوری و روش لیزر موهای زائد شد، بسیار هیجان‌زده هستیم. این دستگاه مناسب انواع پوست، رنگ‌ها و عمق مختلف مو است. تیتانیوم 2023 سه طول موج متفاوت مؤثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می‌کند.

دستگاه تیتانیوم 2023 نه تنها یک شاهکار فناوری است، بلکه از رابط کاربری جدید گرفته تا طراحی بیرونی خاص یک نماد طراحی محسوب می‌‌شود.»

دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 با فناوری‌های نوآورانه و هوشمندانه‌تر خود در بین سایر رقیبانش شناخته شده و به‌عنوان یک موفقیت در رفع موهای زائد برای شرکت سازنده‌اش است. این دستگاه روشی ایمن و راحت برای حذف موهای زائد با تکنیک‌های عملی و عملکردهای متنوع ارائه می‌دهد.

به‌طور خلاصه، در مدل 2023 این دستگاه، تمامی نقاط ضعف نسخه قبلی برطرف شده است. پس از عرضه مدل 2022 به بازار، طراحان این دستگاه با دیدی هوشمندانه و دقیق تمامی دیدگاه‌ها و نظرات مصرف‌کنندگان و متخصصان را بررسی، نقص‌های موجود رفع و سپس نسخه 2023 را کامل‌تر به بازار معرفی کردند. به‌طور کلی تفاوت‌های این دو مدل به شرح زیر است:

کاهش صدای دستگاه تیتانیوم 2023 نسبت به 2022

طراحان دستگاه لیزر تیتانیوم با به‌کارگیری قطعات جدیدتر و پیشرفته‌تر نسبت به مدل قبلی، صدای دستگاه را در مدل 2023 به‌طور چشمگیری کاهش دادند.

بهبود سیستم خنک‌کننده برای کاهش درد

فناوری سیستم خنک‌کننده این دستگاه نسبت به مدل سال 2023 بسیار پیشرفته‌تر شده است. دستگاه تیتانیوم دارای فناوری آیس پلاس (ICE Plus) به منظور خنک‌کردن مداوم پوست در طول جلسه حذف موهای زائد است.

این فناوری گرمای موردنیاز برای حذف موهای زائد را حفظ می‌کند ولی گرمای آسیب‌زننده به سطح اپیدرم پوست را از بین می‌برد. رفع موهای زائد با دستگاه تیتانیوم 2023 تقریباً بدون درد است!

البته لازم است بدانید، افزایش سطح اپلیکاتور لیزر در مدل 2023 یکی از دلایل مهم بهبود سیستم خنک‌کنندگی برای طراحان بود. آن‌ها جهت کاهش درد ناشی از افزایش سطح لیزر، باید سیستم خنک‌کننده را تقویت می‌کردند.

به این معنی که دمای سیستم خنک‌کنندگی قبل از شروع کار تا بلافاصله پس از پایان 3- درجه سانتی‌گراد است و حتی در گرم‌ترین حالت ممکن از 33 درجه بیشتر نمی‌شود. دمای سایر دستگاه‌های لیزر حتی گاهی از 40 درجه نیز بالاتر می‌روند! این دستگاه‌ها امکان خنک‌سازی سریع و کارآمد را ندارند و به همین دلیل لیزر با آن‌ها برای مراجعین دردناک است.

تأثیر بیشتر و سریع‌تر در حذف موهای زائد

طراحان در ساخت دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 با استفاده از طول موج‌های مختلف و مؤثر لیزر و افزایش دقت پرتاب آن‌ها به عمق پوست، اثربخشی این دستگاه را افزایش داده‌اند.

این دستگاه لیزر با فناوری سه‌بعدی برای ازبین‌بردن موهای زائد ارائه شد. قابلیت ترکیب  طول موج‌های مختلف با یکدیگر به رفع سریع‌تر موهای زائد کمک می‌کند و همچنین دوره درمان را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

بهبود کیفیت قطعات در دستگاه تیتانیوم 2023

افزایش کیفیت بدنه مدل 2023 نسبت به نسخه قدیمی‌تر یکی از دلایل محبوبت این دستگاه است. استفاده از تجهیزات و مواد بسیار باکیفیت برای ساخت این دستگاه باعث جلب توجه همگان در زمان عرضه آن شد.

استفاده از سیستم کاربری ساده در دستگاه تیتانیوم 2023

سیستم‌عامل و منوهای کاربری این دستگاه نسبت به نسخه سال 2022 بسیار هدفمندتر ولی در عین‌حال ساده‌تر شده و استفاده از آن برای تمامی اپراتورهای لیزر و پزشکان کلینیک‌ها آسان و بی‌دردسر است.

شما هم مثل ما مجذوب این دستگاه فوق‌العاده شده‌اید، مگر نه؟! قصد خرید دارید اما مراکز خرید معتبر را نمی‌شناسید؟! کافی است به قسمت بعد توجه کنید!

کیفیت بالاتر

در بروزرسانی دستگاه، از تجهیزات باکیفیت‌تری استفاده شده که همین امر سبب افزایش قدرت و افزایش کیفیت بدنه آن نیز گردیده است.

ایجاد درد کمتر

تعبیه سیستم خنک کننده یا TEC سبب کاهش دمای موضعی پوست شده و به از بین بردن درد نیز کمک می‌کند.

کاهش صدا

دستگاه مدل 2023 به دلیل داشتن قطعات جدید‌تر سر و صدای کمتری نسبت به دستگاه 2022 دارد.

اثربخشی بیشتر بر روی موهای زائد

در مدل جدید و آپدیت شده، شرکت سعی کرده تا دقت پرتاب امواج را بالا ببرد که این مسئله سبب اثربخشی بیشتر و عدم بازگشت و رویش مجدد موها می‌شود.

منو کاربری ساده‌تر

برای دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 سیستم عامل ساده‌تری در نظر گرفته شده تا اپراتور بسیار راحت‌تر و بهتر بتواند از آن استفاده کند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 به‌صورت آنلاین

نیازی به گفتن نیست، در دوران مدرن امروزی وقتی فناوری موفقی به بازار عرضه می‌شود، همه به‌دنبال کپی‌برداری از آن هستند! در طی چند سال، بخش قابل‌توجهی از تولیدکنندگان غیرقانونی و نامعتبر تعداد زیادی دستگاه‌های لیزر موهای زائد تقبلی را به‌طور غیرقانونی تولید و به بازار عرضه کردند.

در سال گذشته به کسب‌وکار خریدارانی که ناخواسته در این دام افتادند و این دستگاه‌های تقبلی را از فروشگاه‌های نامعتبر خریدند، ضربه بزرگی وارد شد. فراموش نکنید ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز برندها و محصولات جدید زیادی به بازار هجوم می‌آورند.

این اتفاق گاهی تشخیص محصول اصلی از تقلبی را دشوار می‌کند. دستگاه‌های پزشکی به سلامت و زیبایی مراجعین شما مربوط می‌شوند، بنابراین وقتی صحبت از یک دستگاه پزشکی می‌شود باید از اصالت آن مطمئن شوید.

شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر با داشتن مجوزهای سازمان‌های غذا و دارو و وزارت صنعت، معتبرترین مرکز خرید دستگاه‌های پزشکی و زیبایی مانند لیزر تیتانیوم است. بزرگ‌ترین هدف ما در مجموعه طاهر تاج مادر، کمک به کارآفرینی موفق در کنار حفظ سلامت جامعه است.

تمام دستگاه‌های شرکت طاهر تاج مادر اصل و استاندارد هستند. پس از خرید، ما به شما یک ضمانت‌نامه کتبی جهت رفع هرگونه مشکل احتمالی اعطا می‌کنیم. حتی اگر ساکن شهر تهران نیستید، جای نگرانی نیست.

تیم پشتیبانی ما به‌صورت 24 ساعته به تمامی پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد. اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 را دارید، کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر از راه تماس با مشاورین مجموعه طاهر تاج مادر مشورت کنید.

خرید و قیمت لیزر تیتانیوم 2023

سخن نهایی درباره خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 در حال حاضر جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار است و بنابراین پیشرفته‌ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد در جهان را دارد. فراموش نکنید همه مراجعه‌کنندگان شما، خواهان اتمام هرچه زودتر دوره درمان و کسب نتیجه نهایی هستند.

از نظر پزشکی تنها روش رفع دائم موهای زائد در تمام نقاط بدن لیزر است. در مقایسه با سایر سیستم‌های لیزر موهای زائد، دستگاه تیتانیوم برای مراجعین شما تجربه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بود. فناوری اس‌اچ‌آر (SHR) تنها روش بالینی اثبات شده و تقریباً بدون درد لیزر موهای زائد است.

شرکت طاهر تاج مادر، معتبرترین و بزرگ‌ترین مرکز فروش تجهیزت پزشکی در ایران است. ما در طاهر تاج مادر با افتخار روی بهترین دستگاه‌ها با فناوری‌های به‌روز سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا بهترین نتایج را به خریداران و مصرف‌کنندگان خود ارائه دهیم.

دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیز از این قاعده مستثنی نیستند، لیزر تیتانیوم 2023 به‌عنوان بهترین گزینه رفع لیزر موهای زائد در سطح جهانی شناخته می‌شود. اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 را دارید، مشاوران ما به‌صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره، آماده خدمات‌رسانی هستند.

به نظر شما بزرگ‌ترین نقطه قوت و تمایز این دستگاه نسبت به سایر فناوری‌های موجود چیست؟ مشتاقانه منتظر خواندن نظرات ارزشمند شما در قسمت نظرات هستیم. 

 

لیزر تیتانیوم 2023

مراکز و فروشگاه‌های معتبر برای خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

برخی از افراد سودجو به منظور حفظ منافع مالی و شخصی خود، دستگاه‌های لیزر غیراستاندارد را تولید می‌کنند. همچنین فروشگاه‌های نامعتبر نیز دستگاه‌های تقلبی یا معیوب را به عنوان دستگاه اصل می‌فروشند. از آنجایی که دستگاه لیزر یک دستگاه حساس و مهم بوده و با سلامت پوست افراد رابطه دارد، به همین دلیل باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود.

 شرکت طاهر تاج مادر از جمله مراکز فروش معتبر دستگاه لیزر تیتانیوم بوده که از سازمان‌هایی همچون سازمان غذا و دارو و وزارت صنعت ک معدن مجوزهای لازم را اخذ نموده است. بزرگترین هدف مجموعه طاهر تاج حفظ سلامت جامعه و کمک به کارآفرینی و ایجاد اشتغال است‌.

به همین منظور  تمامی دستگاه‌های موجود در این شرکت، کاملاً استاندارد و به عبارتی اصل هستند. این مرکز معتبر به تمامی مشتریان خود ضمانت‌نامه استثنایی اعطا می‌کند تا در صورت بروز مشکل به راحتی بتوانند آن را رفع کنند. تیم متخصص و پشتیبان شرکت به صورت ۲۴ ساعته، در خدمت مراجعه‌کنندگان از سراسر  کشور هستند تا به سؤالات و ابهاماتی که درباره دستگاه‌ها پاسخ دهند. زیرا مشتریان این شرکت فقط کلینیک‌های زیبایی واقع در تهران نیستند و روزانه از سایر شهرها وشهرستان‌های کشور برای خرید دستگاه‌های لیزر اقدام می‌کنند.

برای برقراری ارتباط با تیم مشاور مجموعه طاهر تاج مادر و کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم تنها کافی است تلفن را بردارید و با شماره تلفن‌های شرکت تماس حاصل فرمایید.

کیفیت دستگاه لیزر تیتانیوم

در حال حاضر، دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر حتی در سطح جهان است. این دستگاه‌ها با توجه به استفاده از تکنولوژی مدرن، تاثیرگذاری بیشتر و درمان‌های کوتاه‌تر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. می‌توان گفت که دستگاه‌های لیزر تیتانیوم قابلیت‌های بسیار بیشتری را نسبت به دستگاه‌های سنتی ارائه می‌کنند و بنا به استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور کیفیت بسیار بهتری دارند.

 استفاده از سه طول موج متفاوت یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه است که توانایی نفوذ به عمق‌های مختلف پوست با رنگ‌های مختلف را دارد. همچنین باید گفت که دستگاه لیزر تیتانیوم با توجه به استفاده از سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند، یکی از ایمن‌ترین انتخاب‌ها خواهد بود. این سیستم خنک کننده ریسک‌های موجود در دستگاه‌های قدیمی را به شدت کاهش داده و ایجاد عارضه‌های پوستی و یا سوختگی که ممکن است در حین درمان به وجود آید را به شدت کاهش می‌دهد

 

ایمنی، شرط اول

همانند دیگر بازار‌ها، برخی از افراد سودجو دستگاه‌های لیزر که از استاندارد‌های جهانی پیروی نمی‌کنند را به بازار ارائه می‌کنند. باید توجه داشت که لیزر تکنولوژی بسیار حساسی است. استفاده از این تکنولوژی برای درمان‌هایی مانند پوست بسیار مهم خواهد بود. سلامت افرادی که از دستگاه‌های لیزر برای درمان موهای زائد استفاده می‌کنند یکی از اصول پایه خواهد بود.

بدین ترتیب اگر قصد خرید دستگاه لیزر دارید، باید توجه کنید که این امر از طریق مراجع معتبر انجام شود. شرکت طاهر تاج مادر، یکی از معتبر ترین مراکز برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم است. این مجموعه دارای مجوز‌های لازم از سوی وزارت صنعت و سازمان غذا و دارو است. بدین ترتیب باید گفت که تمامی دستگاه‌های تولید شده دارای استاندارد‌های لازم هستند.

این استاندارد‌ها باعث ایجاد ایمنی لازم خواهد شد. بدین ترتیب نگرانی از کیفیت و تاثیرگذاری مناسب این دستگاه‌ها وجود ندارد. کارشناسان تیم طاهر تاج مادر همیشه و به صورت 24 ساعته پشتیبانی لازم را به مراجعه کنندگان و مشتریان ارائه خواهند کرد. تماس با تیم کارشناسی می‌تواند تمام سوالات و ابهامات را در مورد دستگاه‌های متفاوت برای مشتریان رفع کند.

قبل از جلسات درمانی با دستگاه لیزر تیتانیوم باید چه کارهایی انجام داد؟

به صورت کلی، روتین خاصی قبل از حضور در جلسات درمانی لیزر وجود دارد. 

در هفته قبل از جلسه درمانی نیز باید حضور خود در نور مستقیم خورشید را کاهش دهید.
اگر علاقه به برنزه کردن پوست خود با شیوه‌های سنتی یا تکنولوژی‌های موجود دارید، باید بدانید که اینکار نباید چند هفته (حداقل دو هفته) قبل از جلسات درمانی انجام شود.
اگر قصد انجام واکس یا استفاده از کرم‌های موبر را دارید، اینکار نباید شش هفته پیش از جلسات درمانی انجام شود.
ناحیه مد نظر بدن باید عاری از هر گونه موی زائد قابل مشاهده باشد. اما اشتباه نکنید، خالی کردن آن ناحیه مد نظر از بدن نباید با واکس یا کرم‌های مو بر انجام شود. بلکه شیوه‌های سنتی مثل شیو کردن پیشنها می شود.قبل از حضور در جلسه درمانی، ناحیه مد نظر را هشت ساعت قبل از آغاز فرآیند شیو کنید

قبل از جلسات درمانی با دستگاه لیزر تیتانیوم باید چه کارهایی انجام داد؟

به صورت کلی، روتین خاصی قبل از حضور در جلسات درمانی لیزر وجود دارد. ناحیه مد نظر بدن باید عاری از هر گونه موی زائد قابل مشاهده باشد. اما اشتباه نکنید، خالی کردن آن ناحیه مد نظر از بدن نباید با واکس یا کرم‌های مو بر انجام شود.

 بلکه شیوه‌های سنتی مثل شیو کردن پیشنها می شود. اگر قصد انجام واکس یا استفاده از کرم‌های موبر را دارید، اینکار نباید شش هفته پیش از جلسات درمانی انجام شود. اگر علاقه به برنزه کردن پوست خود با شیوه‌های سنتی یا تکنولوژی‌های موجود دارید، باید بدانید که اینکار نباید چند هفته (حداقل دو هفته) قبل از جلسات درمانی انجام شود. در هفته قبل از جلسه درمانی نیز باید حضور خود در نور مستقیم خورشید را کاهش دهید. قبل از حضور در جلسه درمانی، ناحیه مد نظر را هشت ساعت قبل از آغاز فرآیند شیو کنید

نکات حائز اهمیت بعد از جلسه درمانی با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

بعد از انجام درمان موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم شاید در ناحیه مد نظر شاهد قرمزی و حساسیت باشید. ژل‌های مانند آلوئه‌ورا می‌تواند تسکین دهنده این حساسیت‌های مقطعی باشند. باید در نظر داشت که این قرمزی و حساسیت تا چند ساعت بعد از جلسه درمانی بسیار طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید بعد از جلسه درمانی با در نظر داشتن موارد تسکین دهنده، به زندگی روزمره خود مشغول شوید.اگر ناحیه درمان شده می‌تواند در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد، می‌توانید از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بین 30 تا 50 استفاده کنید. تقریبا تا 2 روز یا 48 ساعت بعد از جلسه درمانی با دستگاه لیزر تیتانیوم از گرمای زیادی در سطح پوست خودداری کنید. به عنوان مثال از دوش آب گرم استفاده نکنید یا از حضور در سونا خودداری کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود در این مدت فعالیت سنگین فیزیکی انجام ندهید. در کنار آن حضور در مکان‌هایی مانند استخر در این مدت ممنوع است چون مواد شیمیایی موجود در آب استخر می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌های بیشتر در ناحیه تحت درمان شود

این دستگاه با هر شات محدوده وسیعی از بدن را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد و موهای آن نواحی را به طور کامل از بین می برد. این امر باعث می شود مدت زمان لیزر در هر جلسه درمان کوتاه تر و سریع تر باشد. این موارد باعث شده بسیاری از افراد بتوانند با خیال آسوده از این دستگاه استفاده کنند،در ادامه کسانی که می‌توانند از این دستگاه بهترین ببرند معرفی کرده ایم:

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

بارزترین ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم

  • استفاده از تکنولوژی پیشرفته In Motion: احتمال اینکه پوست شما دچار لک شود به صفر می رسد.

تنظیم خروجی اشعه برای انواع تیپ های پوستی که باعث خواهد شد خطری پوست شما را تهدید نکند.

استفاده از سری اپلیکاتورهای متنوع برای لیزر نواحی مختلف بدن

دارای چیلر قدرتمند جهت خنک نمودن دستگاه

دارای چیلر قدرتمند جهت خنک نمودن دستگاه

دارای صفحه نمایشگر 15 اینچی بزرگ و سیستم عامل اندروید

دارای فیلتر و کانکتور میباشد

دارای توان‌ های مصرفی 300،500،600،800،1000،1200 واتی میباشد

دارای پمپ آب ایتالیایی FLUID-O-TECH می باشد

دارای سه طول موج متمرکز و دو هندپیس میباشد

وزن دستگاه حدود 65 کیلو گرم می باشد

کلاس ایمنی دستگاه Class I, BF Type میباشد

چه افرادی می‌توانند از دستگاه لیزر تیتانیوم برای درمان موهای زائد استفاده کنند؟

می‌توان گفت که دستگاه لیزر تیتانیوم توانایی درمان رنگ‌های پوست متفاوتی را دارند. این دستگاه ها حتی برای درمان پوست های برنزه و تیره کاملا در دسترس هستند. رنگ‌های تیره پوست به خاطر تکنولوژی منحصر به فرد این لیزر‌ها می‌توانند نتایج بسیار خوبی را از درمان دریافت کنند. لیزر، ملانین تیره رنگ را در فولیکول مو تحت تاثیر قرار می‌دهند، بدین شکل لیزر برای موهای سفید، خاکستری و قرمز چندان مناسب نیست.

به هر مقدار ملانین در مو بیشتر باشد، راهکار درمانی موجود با استفاده از لیزر تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. موهای بسیار نازک نیز نمی‌توانند کاندید مناسبی برای درمان لیزر باشند چون ملانین کافی در آنها وجود ندارد. بایدها و نباید‌هایی نیز در درمان لیزر وجود دارد که در ادامه به اختصار به آنها اشاره می‌کنیم:

تنها افرد بالاتر از 18 سال می‌توانند از این درمان بهره ببرند

افرادی که از داروی آکوتان یا داروی‌های مشابه برای درمان آکنه استفاده می‌کنند تا شش ماه قادر به استفاده از لیزر نیستند

افرادی که به صورت روزانه از آنتی بیوتیک استفاده می‌کنند نباید از لیزر استفاده کنند. اگر دوره درمان آنتی بیوتیک تمام شده باشد برای استفاده از لیزر باید حداقل 2 هفته صبر کرد

خانم‌های باردار به هیچوجه نباید از درمان لیزر استفاده کنند

افرادی که دارای آفتاب سوختگی هستند یا به تازگی به شدت در معرض نور خورشید مستقیم بودند نباید از درمان لیزر استفاده کنند

افرادی که به شدت حساس به نور هستند باید حتما قبل از در نظر گرفتن درمان لیزر با پزشک متخصص مشاوره کنند. ممکن است که این درمان به هیچوجه برای آنها مناسب نباشد.

دستگاه لیزر می‌تواند تحت نظر پزشک متخصص برای کسانی که مشکل پوستی دارند عملکرد مناسبی داشته باشند

این شیوه راهکاری مناسب برای رفع موهای زائد در کمترین زمان با ماندگاری بسیار زیاد باشد

 

خرید لیزر تیتانیوم 2023

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز

با توجه به فازهای مختلف در رشد و ریزش مود در بدن انسان، در هر جلسه درمانی صرفا برخی از موهای زائد در ناحیه مد نظر مورد درمان قرار می‌گیرند. بدین ترتیب صرفا با یک جلسه نمی‌توان انتظار نتایح مناسبی را داشت. لیزرهای تیتانیوم می‌توانند در چهار الی هشت جلسه تاثیرگذاری بسیار خوبی را ارائه کنند. به صورت متوسط هر جلسه می‌تواند ده تا پانزده درصد رشد موهای زائد را کاهش دهد.

در نهایت باید گفت که دستگاه‌های لیزر تیتانیوم، یکی از پیشرفته‌ترین و البته تاثیرگذارترین راهکارها برای از بین بردن موهای زائد است. استفاده از طول موج‌های مختلف این قابلیت را به وجود می‌آورد تا رنگ‌های مختلف پوست نیز مورد درمان قرار گیرند. این دستگاه‌ها می‌توانند جلسات درمانی و زمان آنها را به شکل معنی‌داری کاهش داده و در سمت مقابل تاثیرگذاری بیشتری را نسبت به لیزرهای قدیمی ارائه کنند.

 دستگاه خنک کننده مخصوص باعث می‌شود تا جلسات درمانی بسیار بهتر و با درد کمتری دنبال شوند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید می‌توانید با کارشناسان شرکت طاهر تاج مادر ارتبطا برقرار کنید. کارشناسان می‌توانند پاسخگوی شما در تمامی زمینه‌ها باشند. همچنین اگر علاقه داشته باشید کارشناسان می‌توانند شرایط خرید قسطی دستگاه‌های لیزر تیتانیوم را به شما ارائه کنند

برگشت پذیری دستگاه تیتانیوم (Titanium device reversibility)

قطعا میدانید در صورت آسیب و از بین رفتن فولیکول مو، دیگر موی جدیدی رشد نمی کند؛ با این حال، ممکن است در زمان لیزر موها، برخی از فولیکول های مو از بین نروند و دوباره مو شروع به رشد کند؛ برخی از فولیکول ها ممکن است که در پوست پنهان باشند و بعد از مدتی رشد مجدد داشته باشند.

اما جای نگرانی نیست زیرا اگر به طور منظم از دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده شود، تمامی فولیکول ها در طی هر جلسه توسط دستگاه شناسایی و از بین خواهند رفت و بعد از اتمام دوره لیزر، دیگر مو زائدی رشد نخواهد کرد و برگشت پذیر نخواهد بود.

خرید اقساطی دستگاه تیتانیوم

اگر شما به دنبال یک دستگاه لیزر حرفه ای با قابلیت های بسیاری هستید، دستگاه لیزر تیتانیوم از محصولات پرطرفدار است که برای بسیاری از مصارف پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید و می خواهید آن را به صورت قسطی خریداری کنید، می توانید به شرکت طاهر تاج لیزر مراجعه کنید که یکی از بهترین تامین کنندگان دستگاه های لیزری در ایران است.

طاهر تاج لیزر با بیش از چهل سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و تامین دستگاه های لیزری در ایران، از جمله معتبرترین شرکت های این حوزه در کشور می باشد. شرکت طاهر تاج لیزر انواع مختلف دستگاه های لیزری با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ارائه می دهد. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از طاهر تاج لیزر، شما می توانید با واحد فروش شرکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را برای خرید دستگاه به صورت قسطی دریافت کنید. شرکت طاهر تاج لیزر از برترین بانک های کشور جهت ارائه خدمات اقساطی استفاده می کند.

شما می توانید با شرایط و قوانین خرید اقساطی طاهر تاج لیزر آشنا شوید. دستگاه لیزر تیتانیوم امروزه به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش‌های حذف موهای زائد و لک‌های پوستی شناخته شده است. با توجه به تکنولوژی پیشرفته و کیفیت بالای دستگاه لیزر تیتانیوم، خرید آن برای کسانی که به دنبال یک روش حذف موهای زائد از پوست با کیفیت هستند، بسیار مناسب است. شرکت طاهر تاج لیزر به عنوان یکی از بهترین تأمین کنندگان دستگاه‌های لیزر در ایران، دستگاه لیزر تیتانیوم را با شرایط خریدی مناسبی ارائه می‌دهد.

یکی از شیوه‌هایی که شرکت طاهر تاج لیزر به خریداران ارائه می‌دهد، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت قسطی است. این شیوه خرید برای افرادی که قادر به پرداخت نقدی مبلغ کل دستگاه نیستند، بسیار مناسب است. با استفاده از این شیوه، مشتریان می‌توانند هزینه دستگاه را به چندین مرحله پرداخت کنند و در نهایت دستگاه را به دست آورند.

دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت طاهر تاج لیزر با قیمتی مناسب و با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌ کند. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت قسطی از شرکت طاهر تاج لیزر، ابتدا باید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید و از شرایط و مدت زمان قسطی پرداخت استعلام بگیرید. سپس مبلغ قسطی برای هر ماه توسط خریدار پرداخت می‌شود و در نهایت پس از پرداخت کل مبلغ دستگاه، آن به دست خریدار می‌رسد.

شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دارای توان خروجی قدرتمند ۱۲۰۰ وات، ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ وات

ده سال خدمات پس از فروش

دارای یک سال گارانتی معتبر

فروش به صورت نقد و اقساط (۶، ۹ و ۱۲ ماهه)

ارائه اپلیکاتور سر هندپیس همراه با دستگاه

ارائه مدرک اپراتوری

آموزش رایگان کار با دستگاه

ارسال و نصب رایگان به سراسر کشور

خدمات پس از فروش دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از تجهیزات پزشکی بوده که به صورت روزانه و زمان‌های طولانی از آن استفاده می‌شود و امکان بروز خطا یا مشکل برای آن وجود دارد. در نتیجه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای این دستگاه بسیار مهم و ضروری است. برخی از مراکز فروش لیزر تیتانیوم فقط دستگاه را به فروش می‌رسانند و خدمات پس از فروش برای آن ارائه نمی‌دهند. اما شرکت طاهر تاج مادر علاوه بر فروش دستگاه‌های لیزر، برای تمام دستگاه‌ها و مشتریان سراسر کشور خدمات پس از فروش نیز در نظر می‌گیرد.

چون از جمله معتبرترین مجموعه‌های وارد کننده دستگاه لیزر مو در ایران بوده و تمام تلاش خود را می‌کند تا تأثیر چشم‌گیری در حفظ سلامت جامعه داشته باشد. همچنین مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتریان یکی از بزرگترین دغدغه‌های این مجموعه بوده است.

به همین منظور کادر فنی مجرب و مشاوران متخصص مجموعه، در کنار مشتریان عزیز هستند. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش یکی مواردی بوده که این شرکت را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. چون تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی هستند و مصرف‌کنندگان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل فنی می‌توانند از آن‌ها کمک بگیرند.

 

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023
تماس بگیرید 02188200440