پرطرفدارترین دستگاه لیزر مو را بشناسید

پرطرفدارترین دستگاه لیزر مو

لیزر موهای زائد باتوجه‌به فراگیر شدن و افزایش روزانه طرف‌داران جزو بهترین روش‌های رفع موهای زائد محسوب می‌شود. اما اینکه بتوان بهترین و پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو را تعیین کرد کمی بعید به نظر می‌رسد. چراکه دستگاه‌های لیزر بر اساس کاربرد و ویژگی‌هایی که دارند با یکدیگر متفاوت بوده و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. اما دستگاه‌هایی وجود دارند که محبوبیت بیشتری در بین افراد و متخصصین داشته و از فناوری‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند.

آشنایی با ویژگی‌های هر دستگاه و کاربرد آن اهمیت زیادی دارد. شما با شناخت کامل دستگاه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین نوع را برای خود انتخاب کنید. مسلماً بهترین دستگاه لیزر مو دستگاهی است که با ویژگی‌های پوست و موی شما همخوانی داشته و بتواند بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. بعضی از دستگاه‌های لیزر به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و پیشرفته توانایی سازگاری با انواع پوست را داشته و می‌توانند به طور مؤثری موهای زائد را از بین ببرند؛ بنابراین این دستگاه‌ها ممکن است به‌عنوان پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو معرفی شوند. در این مقاله این دستگاه‌ها را بررسی کرده و مشخصات هرکدام را بیان می کینم.

در مجموع پیداکردن بهترین و مناسب‌ترین دستگاه لیزر مو چالش بزرگی است که نیاز به دریافت مشاوره از افراد متخصص و تحقیقات زیاد دارد. ازآنجایی‌که لیزر موهای زائد در برابر روش‌هایی چون اپیلاسیون و غیره بسیار مؤثرتر است، افراد زیادی درباره آن تحقیق کرده و با دستگاه‌های مختلف آشنایی دارند. در بین این دستگاه‌ها ممکن است نام برخی از دستگاه‌ها بیشتر از سایرین به چشم بخورد. کلینیک‌های معتبر نیز معمولاً از این دستگاه‌های معروف که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم استفاده می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب دستگاه مناسب، سرعت و میزان نفوذ دستگاه است. دستگاه‌های پیشرفته‌ای که به‌تازگی به بازار عرضه شده‌اند این دو ویژگی را اولویت قرار داده‌اند. این دستگاه‌ها بسیار پیشرفته‌تر و مدرن‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و در آن‌ها بسیاری از معایب نسخه‌های پیشین رفع شده است. برای تصمیم‌گیری بهتر و شناخت پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو با ما همراه باشید. تلاش ما بر این است که با معرفی و بررسی دستگاه‌های مطرح، شما را راهنمایی کرده و آگاهی­تان را در این مورد بالاتر ببریم.

معرفی پرطرف­دارترین دستگاه لیزر مو

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد برخی از دستگاه‌های لیزر مو به دلیل استفاده از فناوری‌های جدید و کاربرد گسترده جزو پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو محسوب شده و محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده‌اند. این دستگاه‌ها از مزایای بیشتری برخوردار بوده و بسیاری از معایب روش‌های دیگر را ندارند. با ما همراه باشید تا با این دستگاه‌ها بهتر آشنا شوید.

آشنایی با پرطرف­دارترین دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 اصلی

این مدل از دستگاه‌های لیزر، به‌صورت هم‌زمان و البته سه‌بعدی از طول‌موج‌های مؤثر برای رفع و نابودی موهای زائد استفاده می‌کنند. این دستگاه از ۳ طول موج ۷۵۵، ۸۱۰ و همچنین ۱۰۶۴ نانومتر استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به فناوری QuattroTM است. همچنین یکی از نکات مهم در مورد این دستگاه، وجود اسپات شات بسیار بزرگ است که ناحیه بسیار وسیعی به مساحت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتی‌متر مربع را پوشش خواهد داد. یکی از مزایای استفاده از این دستگاه، کاهش طول دوره درمان به ۴۰ درصد حالت قبلی است.

شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه، علاوه بر تجربه بهترین فناوری موجود در جهان، از ایمنی بالای آن نیز بهره­مند شوید. سیستم خنک‌کننده ICE پلاسی که در آن بکار رفته است، ایمنی هنگام عمل لیزر را افزایش می‌دهد و همچنین از ایجاد عوارض جانبی و همچنین درد پس از لیزر جلوگیری می‌کند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم 2023

یکی از کاربرهای بسیار فوق‌العاده این دستگاه، کاربرهای درمانی در ضایعات عروقی و همچنین مشکلات پوستی است. این دستگاه نیز دارای ۳ طول موج لیزر الکس، دایود و همچنین اندیاگ است. این موضوع وجه تشابه بین این دستگاه و مدل تیتانیوم است. همین موارد، باعث می‌شوند تا عمل لیزر در این دستگاه به حداقل خطر برسد و میزان ایمنی آن خیلی بیشتر شود. یکی از نکات موردتوجه در این دستگاه این است که برای همه انواع پوست مانند پوست‌های سبزه مناسب است.

یکی از بهترین تکنولوژی‌های موجود در جهان به نام تکنولوژی In-Motion در لیزر پلاتینیوم قابل‌استفاده است. این تکنولوژی موجب ایجاد حس رضایت بیشتر برای بیماران می‌شود. دلایلی مانند افزایش تدریجی حرارت پوست، میزان درد و سوختگی باعث می‌شوند تا استفاده از این دستگاه تا حد زیادی افزایش یابد.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ 2022

این دستگاه نیز از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند. فناوری کیوسوئیچ در این دستگاه به‌کاررفته است که به آن امکان ترکیب و استفاده هم‌زمان از دو طول­موج را می‌دهد. در این دستگاه از طول‌موج‌های 532 و 1064 نانومتری استفاده شده است. دستگاه کیوسوئیچ از پالس‌های کوتاه و با سرعت زیاد استفاده می‌کند. پالس های تولید شده در حد 6 نانوثانیه بوده و با سرعت و ایمنی زیاد موهای زائد را از بین می­برند. این محصول می­تواند به­خوبی موهای زائد را از بین ببرد.

دستگاه لیزر پلاتینویم پلاس

این دستگاه می­تواند در دسته پرطرف­دارترین دستگاه لیزر مو باشد؛ چراکه در این دستگاه از سه طول موج همانند دستگاه تیتانیوم استفاده شده است. سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ در این دستگاه موجب می‌شوند که برای هر نوع پوستی مناسب باشند. این سه طول موج در یک هند پیس قابلیت انجام لیزر به‌صورت ایمن و بی­خطر را فراهم می­کنند. به دلیل ترکیب طول‌موج‌های مختلف می‌توان از این دستگاه برای انواع تیپ و تناژ پوستی استفاده کرد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس با رعایت اصول ارگونومیکی ساخته شده به همین دلیل انتخاب بسیاری از کلینیک‌ها است. طراحی مناسب و رابط کاربری آسان همچنین صفحه­نمایش لمسی از جمله ویژگی‌های مثبت این دستگاه لیزر است که امکان استفاده آسان را به اپراتور می­دهد؛ بنابراین این دستگاه هم انتخاب متخصصین و هم انتخاب مشتریان است.

در این دستگاه به دلیل استفاده از تکنولوژی ترکیب طول‌موج‌های مختلف، برتری‌های زیادی نسبت به دستگاه‌های دیگر دیده می‌شود. از جمله مهم‌ترین مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم خنک­کننده قوی و پیشرفته
  • سازگاری با انواع پوست
  • قطر بالای اسپات شات
  • استفاده از فناوری SHR
  • رابط کاربری آسان
  • رعایت اصول ارگونومیکی

به دلیل ویژگی­های ذکر شده شاید بتوان دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را پرطرف­دارترین دستگاه لیزر مو دانست. با­این­حال دیگر دستگاه­های معرفی شده در این بخش نیز در این لیست قرار دارند. اگر به فکر راه­اندازی کلینیک زیبایی هستید این دستگاه می­تواند یکی از بهترین و به­صرفه­ترین انتخاب­های شما باشد. استفاده از این دستگاه برای افرادی با پوست سبزه نیز توصیه می­شود و نتیجه خوبی به همراه دارد. امکانات خوب این دستگاه و سازگاری با انواع پوست به بیماران نیز این اطمینان را می‌دهد که با خیال راحت درمان خود را انجام دهند و با رضایت زیادی آن را به اتمام برسانند.

دستگاه لیزر الکس دایود 2023

یکی دیگر از دستگاه‌های محبوب دستگاه الکس دایود 2023 است. در این دستگاه از دو طول موج یکی الکساندرایت 760 نانومتری و یکی دایود 808 متری استفاده می‌شود. الکس دایود برای انواع پوست روشن و سبزه مناسب بوده و قدرت نفوذ بسیار زیادی دارد. این دستگاه طول‌موج‌های بندی ایجاد می‌کند که تا لایه‌های عمیق نفوذ کرده و مستقیماً به ریشه مو آسیب می‌زنند. استفاده از این دستگاه می‌تواند بهترین نتیجه را برای پوست‌های تیره و سبزه به همراه داشته باشد.

از دیگر مزایا این دستگاه سیستم خنک‌کننده قوی آن است. این سیستم به کاهش درد و سوختگی کمک کرده و احساس ناراحتی در بیمار به وجود نمی‌آورد. این دستگاه علاوه بر لیزر مو برای ازبین‌بردن لک‌های پوستی نیز استفاده می‌شود. همچنین کلاژن‌سازی و جوان‌سازی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه فوق‌العاده محسوب می‌شود که آن را در دسته پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو قرار می‌دهد.

مزیت‌های استفاده از پرطرفدارترین دستگاه لیزر موهای زائد

استفاده از پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو مزایای زیادی دارد. در ادامه به مزیت‌های این دستگاه‌ها اشاره می‌کنیم. از لیزر موهای زائد می‌توان برای ازبین‌بردن موهای زائد در نواحی مختلفی از بدن مانند زیربغل، شکم، کمر، سینه، دست، پا، بیکینی و … استفاده کرد. در هرکدام از این نواحی باید از طول‌موج‌های مناسب استفاده شود تا موهای زائد به طور کامل رفع شوند. در بین روش‌های مخالف رفع موهای زائد، لیزر یکی از بهترین و ایمن‌ترین‌ها است از جمله مهم‌ترین مزیت‌های لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها سرعت بیشتری داشته و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. البته این موضوع بستگی به حجم مو و وسعت ناحیه تحت درمان دارد.
  • این روش بسیار ماندگارتر و پایدارتر از سایر روش‌ها است. بعد از انجام لیزر موهای زائد تا 6 ماه الی یک سال رشد نمی‌کنند و بعدازاین مدت نیز رشد بسیار کمی داشته، کم پشت و نازک هستند.
  • این روش دارای دقت و حساسیت بسیار زیادی بوده و ایمن و بی‌خطر است.
  • لیزر موهای زائد از بروز جوش و خارش پوستی جلوگیری می‌کند.
  • این روش باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود.

ویژگی های پرطرف­دارترین دستگاه لیزر مو

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

حتی اگر از پرطرف‌دارترین دستگاه لیزر مو نیز استفاده کنید نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها ضروری است. در این بخش این نکات را بیان کرده و به مراقبت‌های لازم اشاره می­کنیم. رعایت این نکات پیش از لیزر باعث می­شود به نتیجه دلخواه برسید.

 هر دستگاهی ممکن است به دلیل تفاوت با سایر دستگاه­های مراقبت­های متفاوتی را نیاز داشته باشد اما به­طورکلی ­نکاتی که در این بخش ذکر شده برای تمام دستگاه­ها صدق می­کند و رعایت آن اهمیت زیادی دارد. حتماً به نکات ذکر شده در این بخش توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از درمان کسب کنید.

نکات مهم پیش از لیزر موهای زائد

  • از برنزه کردن پوست تا حداقل یک ماه قبل خودداری کنید.
  • تا دو روز قبل از لیزر موهای زائد ناحیه موردنظر را شیو کنید.
  • پوست شما باید تمیز و عاری از هرگونه ماده شیمیایی باشد.
  • از 6 الی 8 هفته قبل از درمان از روش‌هایی چون اپیلاسیون و وکس استفاده نکنید.
  • تلاش کنید از تابش مستقیم نور خورشید به مدت 10 روز دوری کرده و هر 4 ساعت کرم ضدآفتاب بزنید.
  • 24 ساعت قبل از انجام لیزر از انجام فعالیت‌های بدنی شدید خودداری کنید.
  • یک روز قبل از شروع درمان دوش نگیرید.
  • در طی جلسات درمانی پست خود را برنزه نکنید.
  • در طی جلسات درمانی موها را فقط با تیغ بتراشید و از موبر، بند، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید.
  • حتماً به نکات ذکر شده توسط پزشک توجه داشته باشید و جلسات درمانی را به طور کامل طی کنید.

پیش از مراجعه به کلینیک زیبایی می‌توانید از مشاوران آن جا کمک بگیرید همچنین اگر قصد راه‌اندازی کلینیک زیبایی را دارید برای انتخاب دستگاه مناسب از مشاوران استفاده کنید و راهنمایی بخواهید. توجه داشته باشید که بعد از لیزر ممکن است ریشه‌های سیاه‌رنگ موها را روی پوست خود ببینید. این موضوع کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد. در واقع آن‌ها ریشه‌های سوخته شده مو هستند که روی پوست دیده می‌شوند.

تعیین تعداد جلسات درمانی شما بستگی به ویژگی‌های فردی دارد. شما نباید خودتان را با شخص دیگری مقایسه کنید. در خانم‌هایی که سن پایین از 50 سال هستند لازم است پیش از انجام لیزر در نواحی حساس مانند دور سینه، صورت و کشاله ران آزمایش‌های هورمونی و سونوگرافی انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *