کدام دستگاه لیزر مو باعث سوختگی نمی شود؟

معرفی دستگاه لیزر مو بدون عوارض سوختگی

اگر به کلینیک های تخصصی لیزر درمانی مراجعه کرده اید و از دستگاه لیزر مو برای حذف موهای زائد خود استفاده کرده اید و پوست شما دچار سوختگی و بروز تاول شده است؛ اگر راجع به عوارض جانبی خطرناک لیزر مو زائد شنیده اید و به همین دلیل همچنان از روش های سنتی برای حذف مو های خود استفاده می کنید، این مقاله برای شما است. در این مقاله  کارشناسان ما در طاهر تاج مادر قصد دارند یکی از دلایل بروز سوختگی و تاول بعد از درمان با لیزر را برای شما شرح دهند، به معرفی یکی از بهترین دستگاه های لیزر بپردازند؛ همچنین شما را در درمان سوختگی و تاول های پوستی ناشی از لیزر درمانی راهنمایی کنند. از شما می خواهیم ما را تا انتهای این محتوای کاربردی همراهی کنید.

بروز عوارض جانبی با لیزر درمانی

دیگر وقت آن رسیده است که استفاده از روش های سنتی پر از عوارض مثل اپیلاسیون و اصلاح مو با تیغ را کنار بگذارید؛ چرا که روش نوین و مدرن حذف مو با لیزر، یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها است. اما بهتر است این را بدانید اگر دستگاه لیزر مو زائد با حساسیت بالا انتخاب نشود و یا به کلینیک های ناشناخته برای درمان مراجعه کنید، احتمال اینکه پوست شما بر اثر درمان با لیزر آسیب ببیند بسیار بالا است. در ادامه این بخش نکاتی را برای کاهش احتمال بروز عوارض جانبی برای شما شرح می دهیم:

  • مراجعه به کلینیک‌های معتبر

در ابتدا از شما میخواهیم به کلینیک های معتبر و شناخته شده برای لیزر درمانی مراجعه کنید؛ زیرا کلینیک های ناشناخته، مخصوصا آنهایی که حذف مو را با قیمتی پایین تر پیشنهاد می دهند، به هیچ عنوان گول قیمت پایین آنها را نخورید و از مراجعه به کلینیک لیزر درمانی آنها بپرهیزید؛ چرا که بسیاری از آنها دارای نسخه تقلبی دستگاه های معروف و پرطرفدار هستند و کیفیت و قدرت دستگاه های تقلبی به اندازه نسخه اورجینال آنها نیست و احتمال بروز عوارض جانبی در آنها بالا است.

  • مشورت با پزشک و متخصص

قبل از شروع جلسات درمانی، درباره کاربرد دستگاه های مختلف تحقیق کنید و از پزشک متخصص کمک بگیرید؛ زیرا برخی از دستگاه ها برای پوست و مو خاصی طراحی و ساخته شده اند؛ برخی دستگاه ها صرفا مختص پوست های روشن و موهای ضخیم هستند و اگر شخصی با پوست تیره و موهای نازک از آن دستگاه استفاده کند، احتمال بروز سوختگی پوست بسیار بالا است؛ زیرا این قبیل دستگاه ها به اشتباه رنگدانه هایی که در پوست شما قرار دارد را هدف قرار داده و می سوزاند. همچنین برخی دستگاه های لیزر نیز برای پوست های تیره و موهای نازک ساخته شده است و شخصی که دارای پوستی روشن است ممکن است نتیجه دلخواه و مطلوب خود را نگیرد. برخی از جدید ترین دستگاه های لیزر نیز برای هر گونه پوست و مو مناسب است و بدون بروز عوارض جانبی به حذف مو های زائد می پردازد، که در ادامه به معرفی یکی از بهترین دستگاه ها می پردازیم. بنابراین بهتر است دستگاه لیزر خود را با حساسیت بسیار بالایی انتخاب کنید.

  • رعایت مراقبت‌های قبل و بعد

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه شود، این است که برخی از دستگاه های لیزر برای پیشگیری از بروز عوارضی مانند قرمز شدن پوست، التهاب پوستی و عفونت های پوستی به مراقبت های قبل و بعد از جلسات درمانی نیاز دارد.

✔ در ادامه مراقبت های قبل و بعد از جلسات لیزر درمانی را برای شما شرح می دهیم. و از شما می خواهیم که آنها را جدی بگیرید و رعایت کنید.

بدون نگرانی از بروز هر گونه عوارض با لیزر پلاتینیوم موهای زائد را نابود کنید.

مراقبت های قبل از شروع جلسات درمان با لیزر

  1. حدود 24 ساعت قبل از شروع جلسات درمانی به هیچ عنوان از کرم های آرایشی و سفید کننده استفاده نکنید.
  2. قبل از شروع جلسات درمان موهای ناحیه مورد نظر را با تیغ بتراشید و از روش اپیلاسیون به هیچ عنوان استفاده نکنید؛ زیرا باعث حساس شدن پوست می شود.
  3. تا یک ماه قبل از لیزر درمانی از برنزه کردن پوست خود جدا خودداری فرمایید.
  4. اگر داروی خاصی مانند کورتون، سیکلوسپورین و… مصرف می کنید، حتما قبل از شروع جلسات با پزشک متخصص در میان بگذارید.
  5. در صورت باردار بودن و یا اقدام برای بارداری بهتر است لیزر درمانی صورت نگیرد.

مراقبت های بعد از جلسات لیزر درمانی

  1. بعد از به اتمام رسید جلسات درمانی به دلیل حساس بودن پوست تا 24 ساعت از فعالیت های سنگین، فعالیت هایی که میزان ضربان قلب شما را بالا می برد و باعث تعریق می شود، جدا خودداری فرمایید. در غیر این صورت شاهد عفونت های پوستی بر روی پوست خود خواهید بود.
  2. تا جایی که امکان دارد بهتر است تا 24 ساعت در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، در غیر این صورت از کرم های ضد آفتاب قوی استفاده کنید.
  3. به مدت 24 ساعت دوش نگیرید و از رفتن به استخر و سونا نیز خودداری کنید.
  4. برای رفع خارش پوست می توانید از قرص های هیدروکسی زین یا سیتریزین استفاده کنید؛ توجه داشته باشید اگر در طول روز باید به فعالیت هایی بپردازید که نیاز به تمرکز و انرژی دارد، قرص را آخر شب مصرف کنید؛ زیرا این نوع قرص ها خواب آور هستند.

معرفی یکی از بهترین دستگاه های لیزر + بدون سوختگی

یکی از بهترین دستگاه هایی که در صورت تقلبی نبودن آن می تواند بدون عوارض و بسیار اثر گذار باشد، دستگاه لیزر پلاتینیوم است.

پلاتینیوم یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر است. دارای سه طول موج فناوری الکس 755 نانومتر، فناوری دایود 810 نانومتر و فناوری ان دی یاگ 1064 نانومتر است. بنابراین به دلیل تنظیمات راحت میزان طول موج برای هر گونه پوست و مو مناسب است و برای اینکه به پوست آسیبی نرساند، با گرم شدن تدریجی تا زمانی که گرما به اندازه کافی تاثیر گذار باشد، به فولیکول مو آسیب می زند و آن را از بین می برد.

روند درمان با پلاتینیوم بسیار سریع است.

این دستگاه فوق العاده مجهز به یک سیستم خنک کننده بسیار قوی است؛ بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه دیگر نگران بروز سوختگی و التهاب پوستی بر روی پوست خود نباشید، علاوه بر این در حین درمان حذف مو ها، دردی را احساس نخواهید کرد. با استفاده یا خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم، دیگر نگران رویش مجدد موهای زائد خود نباشید؛ این دستگاه تمام تلاش خود را می کند تا پوستی صاف و عاری از مو به شما هدیه دهد.

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

به طور کلی از ویژگی های لیزر پلاتینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روند درمان با پلاتینیوم بسیار سریع است و تعداد جلسات درمان نسبت به دستگاه های دیگر کمتر است.
  • در همه ی نواحی بدن قابل استفاده است.
  • می توان همزمان از سه طول موج آن استفاده کرد.
  • برای انواع تیپ پوستی مناسب است.
  • پلاتینیوم بسیار ایمن است.
  • برای انواع موهای نازک و ضخیم مناسب است.

    تمام خصوصیات دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 در یک جدول 

    خصوصیات و ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 بسیار زیاد و متنوع است که در این قسمت قصد داریم، به صورت یک جدول کاربردی برای شما جمع آوری کنیم تا شما بهتر بتوانید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 را بشناسید.

     

    ردیف ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم 2022
    1تایپ پوستی مناسبتمام تایپ های پوستی از تیپ 1 تا 6 را پوشش می دهد
    2تعداد طول موج های بکار رفته3 طول موج الکس (755nm) دایود (810nm) اندیاگ (1064nm)
    3نوع دستگاه خنک کننده (کولینگ)ICE PLUS
    4اپلیکاتورقطر تابش 4 سانتی‌متر مربع است
    5از نظر بهداشتی با وجود سر های یکبار مصرف میزان آلودگی را به صفر می رساند
    6نوع پمپ آبپمپ آب ایتالیایی Bluid-o-tech
    7میزان عملکرد دستگاه 24 ساعته 
    8صفحه نمایش 15 اینچی با سیستم‌عامل کاربر پسند اندروید
    9توان دستگاه 300، 500، 600، 800، 1000، 1200 وات
    10خروجی و پایداری دستگاهخروجی  و پایداری بسیار بالا به دلیل به‌کارگیری منبع تغذیه ژاپنی شش طرفه TDK
    11نوع ماژول طلایی
    12تعداد فیلتر2 عدد (دارای فیلتر‌های آب دوتایی)
    13تعداد کانکتور2 عدد
    14تعداد بار در هر شات20 میلیون بار در هر شات
    15تعداد جلسات لازمبه طور معمول 6 تا 8 جلسه
    16میزان درد سیستم کولینگ با بهره‌گیری از تکنولوژی TEC، لیزر درمانی بدون درد را به شما هدیه می بخشد

     

درمان سوختگی و تاول ناشی از لیزر درمانی

تا به حال گزارشی درباره ی بروز عوارضی مانند سوختگی و تاول بعد از درمان با دستگاه پلاتینیوم به ثبت نرسیده است. اما اگر از دستگاه دیگری استفاده کرده اید و پوست شما دچار سوختگی و یا بروز تاول شده است، می توانید مراقبت هایی که در ادامه برای شما شرح دادیم را به کار ببرید.

✔ درمان تاول بعد از لیزر: 

اگر شخصی دارای پوست تیره باشد و از لیزری استفاده کند که برای پوست های روشن طراحی شده است، در حین درمان پرتو لیزر توسط رنگدانه های پوست جذب می شود و باعث ایجاد تاول بر روی پوست می شود. برای درمان تاول ابتدا باید آن قسمت از پوست که دچار بروز تاول شده است را تمیز کنید و از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید. بهتر است برای انتخاب یک پماد مناسب از پزشک متخصص کمک بگیرید.

✔ درمان سوختگی بعد از لیزر:

حال زمانی که رنگدانه های پوست بیش از حد گرم شوند، منجر به سوختگی پوست می شوند. اما جای نگرانی نیست زیرا سوختگی آنقدر جدی و شدید نیست که تا مدت طولانی بر روی پوست ماندگار باشد و با درمان عادی از بین می رود. برای درمان سوختگی حتما به پزشک مراجعه کنید و از پمادهای آنتی بیوتیک که پزشک متخصص تجویز می کند استفاده کنید. همچنین پماد زینک اکسید یکی از بهترین پمادها برای درمان سوختگی بعد از درمان با لیزر مو است؛ این پماد باعث کاهش التهاب پوستی می شود و از بروز لک های پوستی جلوگیری می کند.

سخن پایانی

به طور کلی اگر از روش های سنتی حذف مو خسته شده اید و به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد خود هستید، ما به شما دستگاه پلاتینیوم را پیشنهاد می کنیم؛ با این دستگاه بدون هیچ گونه نگرانی از بروز عوارضی مانند سوختگی، تاول و… می توانید موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید. گفتنی است که شرکت طاهر تاج مادر برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاتینیوم یک انتخاب عالی است. از جمله مزیت‌هایی که می‌توان برای خرید و فروش انواع دستگاه‌های لیزر از این شرکت متذکر شد، ضمانت 10 ساله محصولات و خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این‌چنین خدماتی وجود دارد. اگر سوالات دیگر و یا ابهاماتی در این خصوص دارید، توصیه می‌کنیم که به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و با استفاده از شماره‌ تماس‌های موجود در سایت با مشاوران این تیم که به صورت 24 ساعته آمادگی پاسخگویی به شما عزیزان را دارند، تماس بگیرید.

بابت همراهی شما، سپاسگزاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *