دستگاه لیزر دایود الکس

دستگاه لیزر دایود الکس یکی از تجهیزات زیبایی موثر برای نابودی موهای زائد بدن است که دو طول موج دایود ۸۰۸ و الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری، دارد. شرکت طاهر تاج مادر با هدف خدمت به سلامت افراد جامعه و ایجاد اشتغال برای قشر جوان، مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و زیبایی را به فروش می‌رساند.

 

دستگاه لیزر دایود الکس

دستگاه لیزر دایود الکس یکی از تجهیزات زیبایی موثر برای نابودی موهای زائد بدن است که دو طول موج دایود ۸۰۸ و الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری، دارد. شرکت طاهر تاج مادر با هدف خدمت به سلامت افراد جامعه و ایجاد اشتغال برای قشر جوان، مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و زیبایی را به فروش می‌رساند.

دستگاه لیزر دایود الکس چیست؟

در حال حاضر لیزر موهای زائد به عنوان یک عمل زیبایی پرتقاضا معرفی می‌گردد و به عبارتی رتبه نخست را در میان عمل‌های زیبایی دارد. دستگاه لیزر الکس دایود، نوعی دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد است که دو طول موج دستگاه دایود ۸۰۸ و الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری، دارد. طول موج‌های این دستگاه به دلیل قدرت بالایی که دارد در عمق پوست نفوذ کرده و فولیکول‌های مو را نابود می‌سازد.

به طور مختصر می‌توان گفت این دستگاه یکی از جدیدترین فناوری روز دنیا برای از بین بردن موهای زائد بدن است. از نظر فنی باید گفت که در قسمت هندپیس دستگاه الکس دایود یک چیلر خنک کننده قوی تعبیه شده است. وجود خنک‌کننده در قسمت هندپیس از سوختگی سطح پوست جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود الکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کنترل دمای پوست هنگام استفاده از لیزر

عدم ایجاد سوختگی بر روی پوست

نفوذ در عمق پوست

موثر در جوانسازی پوست و ساخت کلاژن

درمان ضایعات پوست و رنگدانه‌ها

درمان ضایعات عروقی

به دلیل استقبال بالا کلینیک‌های زیبایی از این نوع دستگاه‌ها، شرکت طاهر تاج مادر در زمینه لیزر پلاتینیوم پلاس، تیتانیوم، پلاتینیوم، الکس دایود، الترافورمر و کیوسویچ فعالیت دارد. جهت دریافت مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

تاثیر و بازدهی دستگاه لیزر دایود الکس

معمولا رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت است که همین مسئله بر روی نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر می‌گذارد. شاید بپرسید چطور چنین چیزی ممکن است؟ در واقع مو افرادی که رنگ پوست تیره‌ای دارند ضخیم‌تر از افراد روشن پوست است. به همین علت افراد تیره پوست باید دوره درمان طولانی‌تری را طی کنند. معمولا دستگاه‌های لیزر قدیمی و اولیه تاثیر زیادی در از بین بردن موهای ضخیم افراد تیره پوست نداشتند. پس موهای فرد پس از مدت کوتاهی مجدد رشد می‌کرد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های مدرنی همچون دستگاه لیزر الکس دایود تولید شده است که قابلیت از بین بردن انواع موهای نازک و ضخیم را دارد.

به طور کلی می‌توان گفت تاثیر و بازدهی دستگاه لیزر الکس دایود بر روی پوست افراد روشن پوست سریع‌تر مشخص می‌شود. البته این بدین معنی نیست که بر روی افراد تیره پوست هیچ تاثیری نداشته باشد. بلکه افرادی که رنگ پوست تیره‌ای دارند باید دوره درمان طولانی‌تری را طی کنند. جهت آشنایی بیشتر با عملکرد انواع دستگاه لیزر مو با شماره تلفن‌های شرکت طاهر تاج مادر تماس حاصل نمایید.

 

نکات مهم هنگام خرید دستگاه لیزر دایود الکس

هنگام خرید تجهیزات پزشکی باید دقت کافی داشت چون خرید دستگاه‌های نامناسب خسارت‌های جانی و مالی جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد. به همین منظور در ادامه به نکات مهمی که در خرید دستگاه لیزر دایود الکس باید به آن‌ها توجه کرد اشاره شده است.

 

سازگاری با انواع پوست و مو

دستگاه انتخابی باید توانایی از بین بردن موهای زائد برای انواع رنگ پوست را داشته باشد. همچنین بتواند موهای مختلف با ضخامت و رنگ متفاوت را نیز از بین ببرد.

توجه به توان مصرفی دستگاه

هرچه دستگاه مورد نظر قدرت بیشتری داشته باشد، طی کردن جلسات درمانی برای بیمار راحت‌تر است.

خرید از نمایندگی‌های فروش معتبر

بدون هیچ مقدمه‌ای باید گفت که در گام اول، برای خریدن دستگاه باید به نمایندگی‌های فروش معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد.

کیفیت و تعداد چیلرها

قدرت و کیفیت خنک‌کننده در دستگاه‌های لیزر بسیار حیاتی است. چون هرچه دمای سطح پوست هنگام درمان پایین‌تر باشد، فرد درد کمتری را احساس می‌کند و دوره نقاهت‌ کوتاه‌تری خواهد داشت.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه

از خرید دستگاه لیزر الکس دایود که فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش است به طور جدی خودداری نمایید. چون تعمیر و نگهداری این دستگاه‌ها معمولا هزینه بالایی دارد. اما زمانی که شرکت فروشنده به شما گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهد، این هزینه‌ها تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

در این بخش به بررسی پنج مورد از مهم‌ترین نکات خرید پرداختیم، جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی مجموعه طاهر تاج مادر، مراجعه نمایید یا با شماره تلفن‌های شرکت تماس حاصل فرمایید.

خرید آنلاین دستگاه لیزر دایود الکس

در دنیای امروز به دلیل مزیت‌هایی که خرید آنلاین دارد، بسیاری از افراد جامعه خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. مثلا در خرید حضوری زمان زیادی صرف بررسی و مقایسه مشخصات دستگاه‌های مختلف و ماندن در ترافیک‌های شهری می‌شود. در صورتی که با خرید آنلاین بدون دردسر و دغدغه می‌توان قیمت و مشخصات دستگاه‌های مختلف را در کمترین زمان ممکن بررسی کرد.

شرکت طاهر تاج مادر، در راستای رفاه حال مشتریان خود، کلیه محصولات و دستگاه‌های لیزر مو را به صورت آنلاین و تلفنی نیز به فروش می‌رساند. خریداران محترم با مراجعه به وب‌سایت شرکت یا تماس با شرکت می‌توانند ابتدا مشخصات و ویژگی‌های دستگاه لیزر مو دایود الکس را بررسی کنند. سپس سفارش خود را به صورت تلفنی یا آنلاین ثبت نمایند.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر دایود الکس

افراد سودجو و به اصطلاح کلاهبردار در تمامی اصناف و کسب و کارها حضور دارند. هدف اصلی این افراد تامین نیازهای مالی خود و رسیدن به سودهای کلان است. معمولا آن‌ها برای حفظ منافع شخصی خود محصولات بدون کیفیت و تقلبی را به عنوان کالای اصل به افراد می‌فروشند. همانطور که واضح است دستگاه لیزر دایود الکس یکی از تجهیزات پزشکی بوده که با سلامت فرد سر و کار دارد. در نتیجه خرید یک دستگاه تقلبی و بدون کیفیت توسط یک کلینیک زیبایی، سبب رخ دادن ضایعات جبران‌ناپذیری بر روی پوست می‌شود.

از سوی دیگر تشخیص کالای اصل از تقلبی نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد. به همین دلیل به کلیه خریداران تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های لیزر توصیه می‌شود که محصول مورد نظر خود را فقط از مراکز معتبر و نمایندگی‌های مجاز خریداری کنند. شرکت طاهر تاج مادر، یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش دستگاه لیزر دایود الکس در سطح کشور است. با توجه به تجربه زیادی که این مجموعه در زمینه فروش این تجهیزات دارد، فقط دستگاه‌ها و تجهیزات کاملا اصل را به فروش می‌رساند. علاوه‌بر این با تماس یا مراجعه به این شرکت می‌توان مشاوره‌ تخصصی قبل از خرید دریافت کرد. به طور خلاصه می‌توان گفت با خرید دستگاه لیزر از این مجموعه می‌توان خرید مطمئن و رضایت‌بخشی را تجربه کرد.

خرید اقساطی دستگاه دایود الکس

چنانچه قصد تاسیس یک کلینیک زیبایی را دارید اما تصور می‌کنید، بودجه کافی برای خرید دستگاه‌های لیزر را ندارید، یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند، خرید بلند مدت یا قسطی دستگاه لیزر است. چون با توجه به استقبال افراد از عمل لیزر موهای زائد، دستگاه در مدت زمان کوتاهی به سوددهی می‌رسد. به عبارت دیگر با پذیرش بیمار و استفاده از دستگاه می‌توان هزینه‌های آن را پرداخت کرد. شرکت طاهر تاج مادر شرایط فروش ویژه‌ای را برای کلینیک‌هایی که بودجه کافی ندارند در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات در مورد خرید اقساطی دستگاه لیزر الکس دایود با تماس بگیرید.

 

خرید دستگاه الکس دایود

معمولا پزشکان هنگام انتخاب و خرید دستگاه‌های لیزر دچار تردید می‌شوند زیرا اکنون دستگاه‌های مختلفی از برندهای متفاوت در بازار موجود است. خرید دستگاه الکس دایود می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد چون این دستگاه بر تمام طیف‌های رنگی پوست مانند بسیار روشن، روشن، گندمی، سبزه، سبزه تیره و سیاه تاثیر دارد. به طور مختصر می‌توان گفت با خرید یک دستگاه امکان خدمت‌رسانی به تمام مراجعه‌کنندگان با انواع رنگ مو و پوست وجود دارد.

همچنین به دلیل تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه حذف موهای زائد در سطح گسترده و با سرعت زیادی انجام می‌شود. در نتیجه تعداد جلسات درمان کاهش پیدا می‌کند. تیم پشتیبانی و مشاوران خرید مجموعه طاهر تاج مادر، اطلاعات دقیق‌تری درباره مزایا خرید دستگاه لیزر دایود الکس در اختیار شما خواهند گذاشت. جهت برقراری ارتباط با آن‌ها فقط کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

 

خدمات پس از فروش دستگاه لیزر مو دایود الکس

همانطور که یک انسان در طول زندگی خود نیاز به مراقبت دارد تا دچار بیماری نشود. دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی نیز به مراقبت نیاز دارند یا همانطور که انسان‌ها برای بهبودی بیماری‌های خود به پزشک مراجعه می‌کنند، تجهیزات نیز برای تعمیر و رفع خرابی نیاز به یک فرد متخصص دارند. در نتیجه کلیه دستگاه‌های لیزر باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. چون نگهداری و تعمیر غیر اصولی دستگاه لیزر دایود الکس یا هر دستگاه لیزر دیگری، باعث کاهش مفید و از کار افتادن دستگاه می‌شود.

شرکت طاهر تاج مادر برای کلیه تجهیزاتی که به فروش می‌رساند، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. کادر فنی و متخصصان این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز هستند. در صورت سوال درباره نگهداری یا استفاده از دستگاه و بروز مشکلات فنی می‌توان به صورت تلفنی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرد.

 

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود

بررسی و مقایسه قیمت دستگاه الکس دایود‌ و سایر تجهیزات اولین اقدامی است که موسسان یک کلینیک زیبایی باید انجام دهند. چون آن‌ها با توجه به بودجه‌ای که دارند باید تجهیزات خود را خریداری کنند. حال سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که قیمت دستگاه لیزر الکس دایود به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ در ادامه چند عامل مهم بررسی می‌شود.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش نیز نقش پررنگی در تعیین قیمت دستگاه دارند. معمولا دستگاه‌های فاقد گارانتی قیمت پایینی دارند اما خرید دستگاه فاقد گارانتی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. چون هزینه سرویس و تعمیر این دستگاه‌ها بسیار بالا است.

قیمت ارز نیز از عواملی بوده که بر قیمت نهایی دستگاه تاثیر می‌گذارد. در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت ارز نمی‌توان مبلغ مشخصی را به عنوان قیمت دستگاه الکس دایود اعلام کرد.

توان دستگاه نیز یک فاکتور مهم در تعیین قیمت آن است. قطعا هرچه دستگاه توان بالاتری داشته باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد.

کیفیت قطعات دستگاه اولین عامل تعیین کننده قیمت است، چون قطعات سخت افزاری پرقدرت و مدرن قیمت بالاتری نسبت به قطعات معمولی دارند.

جهت استعلام دقیق از قیمت دستگاه‌ لیزر موهای زائد الکس دایود، با شماره تلفن‌های شرکت طاهر تاج مادر تماس حاصل فرمایید. چون این مجموعه یکی مراکز فروش معتبر تجهیزات پزشکی و زیبایی است و تمام قیمت‌های آن کاملا دقیق و بروز است.

 

استفاده از دستگاه حرفه ای لیزر الکس دایود چه مزایایی دارد؟

این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه های موجود در صنعت پزشکی است. در حال حاضر دستگاه های زیادی در زمینه لیزر موجود شده است که بسیاری از مردم فقط با اسم آنها آشنایی دارند. اما از مزایای آنها اطلاع چندانی ندارند. با ساخت و تولید دستگاه لیزر الکس دایود از دغدغه اصلاح موهای بدن به صورت دائمی تا حد زیادی برطرف شده است. می‌توان گفت محبوب ترین و کم عارضه ترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد دستگاه لیزر الکس دایود می باشد زیرا این دستگاه با قابلیت های منحصر به فرد خود نشان داده است بهترین دستگاه برای انواع پوست های ایرانی است. اکنون مزایا و نکات مهم درباره دستگاه لیزر الکس دایود را بر می شماریم:

 

دارای سیستم خنک کننده ICE

این دستگاه در حین لیزر کردن برای مدت طولانی تری می تواند پوست را خنک نگه دارد. با دارا بودن نوک یاقوت کبود از خطر سوختگی در سطح پوست جلوگیری می کند. این سیستم خنک کننده باعث راحتی بیشتر در فرد می شود و با اطمینان بیشتر برای لیزر رغبت خواهد داشت.

سرعت بالا

این دستگاه جلسات درمانی بیشتری را در مدت زمان کمتر انجام می دهد؛ زیرا با اپلیکاتور نسبتا بزرگتر این امکان را فراهم می کند تا مناطق بیشتری را در زمان کمتر پوشش دهد. همچنین با داشتن چند طول موج این اجازه را به متخصصان می دهد تا در تمام طول سال برای انواع مو و پوست با سرعت و بدون درد عمل لیزر انجام دهند.

طول موج بالا

برای کسانی که قصد خرید و همچنین استفاده از این دستگاه در کلینیک های تخصصی پوست و مو را دارند، دستگاه لیزر الکس دایود با چندین موج و طول موج لیزر متفاوت، این امکان را فراهم می کند تا متخصصان بتوانند بیشترین تعداد متقاضی و طیف وسیعی از انواع رنگ پوست را مورد درمان قرار دهند. ترکیب تکنولوژی لیزرهای دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتر و لیزر های الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر، دستگاه حرفه ای الکس دایود را با توانایی پوشش۶ تیپ پوستی را به وجود آورده است.

کاربری آسان

استفاده از این دستگاه برای افراد باتجربه و کم تجربه بسیار آسان است و افراد در طی یادگیری کوتاه مدت با عملکرد دستگاه به طور کامل آشنا می شوند.

طول عمر طولانی

این دستگاه حرفه ای با بهترین متریال و تکنولوژی پیشرفته طول عمر بالایی دارد و نیاز به تعویض و جایگزینی نخواهد داشت.

هزینه کم

دستگاه لیزر الکس دایود در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

مزایای استفاده از لیزر الکس دایود

دارای سیستم خنک کننده ICE

کاربری آسان

طول عمر طولانی

هزینه پایین

حفاظت از محصولات

دقت بالا

سرعت بالا

قدرت بالا

طول موج بالا

تماس بگیرید 02188200440