دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم، دستگاهی مدرن جهت نابودی موهای زائد بدن است که برای رفع انواع مو با ضخامت و رنگ مختلف کاربرد دارد. شرکت طاهر تاج مادر یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش انواع دستگاه‌های لیزر مانند پلاتینیوم، پلاتینیوم پلاس، تیتانیوم و دایود الکس است.

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟ دستگاه لیزر پلاتینیوم ساخت کجاست؟ این‌ها اولین سوالاتی است که ذهن یک خریدار دستگاه دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج را به خود مشغول می‌کند. به همین دلیل پیش از بیان هر نکته‌ای به طور مختصر به این سوالات پاسخ می‌دهیم

دستگاه لیزر مو پلاتینیوم یکی از جدیدترین ابزارهای موجود در کلینیک‌های زیبایی، برای از بین بردن موهای زائد بدن است. جدیدترین دستگاه لیزر مو پلاتینیوم با ترکیب سه طول موج مختلف، بر روی بخش درونی ساختمان مو که در زیر پوست قرار دارد، تاثیر می‌گذارد. شرکت آلما لیز آمریکا جزو اولین سازندگان این دستگاه است. اما کشور چین تحت لایسنس این شرکت دستگاه پلاتینیوم را تولید می‌کند.

معمولا مو دارای دو بخش کلی بیرونی و درونی است. فولیکول بخش درونی مو بوده و وظیفه تولید کردن مو را به عهده دارد. دستگاه پلاتینیوم با تابش سه طول موج متفاوت، به بخش درونی مو یا فولیکول نفوذ می‌کند. این طول موج‌ها با ایجاد حرارت سبب تبخیر و نابودی اجزا فولیکول می‌شوند. در نتیجه پس از مدتی موهای زائد رشد نمی‌کنند یا سرعت رشد آن‌ها بسیار کند می‌شود.

در حال حاضر دستگاه‌های لیزر مختلفی که دارای طول موج‌های متفاوت هستند، در صنعت تجهیزات پزشکی وجود دارد. دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از این دستگاه‌هایی است که اثرات قابل توجهی در رفع موهای زائد دارد. در وب‌سایت شرکت طاهر تاج مادر توضیحات دقیق‌تری درباره انواع دستگاه لیزر پلاتینیوم ، تیتانیوم، پلاتینیوم پلاس، الکس دایود، الترافورمر و کیوسویچ ارائه شده است. البته چنانچه به اینترنت دسترسی ندارید، سوالات خود را از طریق تماس تلفنی نیز می‌توانید از تیم پشتیبانی شرکت بپرسید.

طول موج دستگاه لیزر پلاتینیوم

از آنجایی که ریشه موهای افراد تیره پوست بسیار قوی و محکم است، دستگاه‌های تک موج قابلیت از بین بردن آن‌ها را نداشتند. دستگاه‌های لیزر ابتدایی معمولا دارای یک طول موج بودند. به همین دلیل بر روی افراد با رنگ پوست‌ تیره تاثیر نداشتند. شرکت‌های سازنده برای رفع چنین مشکلی، دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج را طراحی کردند. بکارگیری فناوری سه طول موج، سبب نفوذ لیزر به لایه‌های عمقی پوست، از بین رفتن موهای زیر پوستی و نابودی ریشه‌های عمیق می‌شود.

در نتیجه دستگاه لیزر مو پلاتینیوم برای تمام افراد با رنگ پوست مختلف سفید، سبزه و گندمی مناسب است. همچنین افراد لازم نیست روند درمانی طولانی مدتی را طی کنند. در ادامه کاربرد و تاثیر هر یک از طول موج‌ها بررسی شده است.

 

طول موج ان دی یاگ ND YAG با سرعت ۱۰۶۴ نانومتر
این طول موج نیز به عمق فولیکول مو نفوذ می‌کند. به همین دلیل موهای زائد پوست‌‌های سبزه را به راحتی از بین می‌برد.
طول دایود Diod با سرعت ۸۱۰ نانومتر
فولیکول بخش تولیدکننده مو است. این طول موج به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و بر روی فولیکول مو تاثیر می‌گذارد. با این کار سرعت نابودی مو افزایش پیدا می‌کند و احتمال رشد مجدد مو بسیار کم می‌شود
طول موج الکس Alex با سرعت ۷۷۵ نانومتر
این طول موج حداکثر جذب انرژی را دارد و بیشتر برای از بین بردن موهای روشن و ظریف مناسب است. کم شدن تراکم موها از دیگر اثرات طول موج الکس به شمار می‌رود.

فناوری لیزر پلاتینیوم

فناوری تابش امواج دستگاه لیزر به نحوی طراحی شده است که در لایه‌‌های میانی پوست حرارت ایجاد کند. این حرارت سبب آسیب دائمی به فولیکول‌های مو و از بین رفتن مو می‌‌شود. البته باید گفت امواج تابیده شده، فقط به فولیکول‌های مو آسیب وارد می‌کنند. پس جای هیچ نگرانی درباره آسیب دیدن بافت‌‌های اطراف فولیکول و پوست وجود ندارد.

معمولا هنگام استفاده از دستگاه، دمای سطح پوست افزایش پیدا می‌کند که ممکن است سبب ایجاد سوختگی و آسیب به پوست شود‌. به همین علت دیگر فناوری به کار رفته در دستگاه لیزر مو پلاتینیوم فناوری کولینگ است. این فناوری حرارت سطح پوست را تا حد چشم‌گیری کاهش می‌دهد تا از ایجاد سوختگی سطح پوست پیشگیری کند.

در وب‌سایت رسمی شرکت طاهر تاج مادر اطلاعات بیشتری درباره فناوری‌های به کار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج ارائه شده است.

 

ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم

حتما برای شما هم تا الان پیش آمده که هنگام انتخاب و خرید یک کالا دچار سردرگمی شوید و فرایند انتخاب محصول ساعت‌ها طول بکشد. قطعا در صورتی که ویژگی و امکانات یک کالا را از قبل بدانید فرایند انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد بود. در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز این مسئله صدق می‌کند و در صورتی که خریدار از ویژگی‌های آن اطلاع نداشته باشد، روند انتخاب دستگاه لیزر ساعت‌ها طول می‌کشد. به همین منظور ما در این مطلب به بررسی ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم پرداخته‌ایم.

قابلیت تعویض اپلیکاتور

اپلیکاتور دستگاه لیزر مو پلاتینیوم قابل تعویض است زیرا این قسمت به طور مستقیم با پوست افراد تماس دارد. به منظور حفظ بهداشت و پیشگیری از انتقال بیماری‌های پوستی، برای هر شخص باید اپلیکاتور مخصوص خود را داشته باشد.

امکان ثبت مشخصات فرد

صفحه نمایشگر و سیستم عامل دستگاه طوری طراحی شده که اپراتور می‌تواند اطلاعات هر فرد مانند تعداد جلسات و تعداد شات را به طور جداگانه در آن ثبت کند.

داشتن سر مخروطی قابل تنظیم

سازنده این دستگاه با بکار بردن سر مخروطی قابل تنظیم، امکان تنظیم دو طول موج ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتری را فراهم کرده است.

داشتن یک سیستم خنک کننده قوی

دارا بودن یک خنک کننده تماسی قدرتمند اولین ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج است. وجود این سیستم سبب خنک نگه داشتن سطح پوست حین انجام لیزر می‌شود. در نتیجه احتمال سوختگی و کبودی پوست فرد تقریبا صفر خواهد بود.

نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم

معمولا شرکت‌های سازنده دستگاه لیزر پلاتینیوم از مشتریان خود می‌خواهند که معایب و مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم را به آن‌ها اعلام کنند. چون زمانی که شرکت تولید کننده دستگاه، نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم را بداند؛ چنانچه نقصی در آن وجود داشته باشد، به راحتی می‌تواند آن را برطرف کند. همچنین اطلاع از مزایای دستگاه نیز به حفظ کیفیت آن نیز کمک می‌کند. طبق نظر مصرف‌کنندگان تاکنون نکته منفی درباره این دستگاه اعلام نشده است و بیشتر آن‌ها از دستگاه پلاتینیوم رضایت کامل دارند.

وجود یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند مهم‌ترین مزیت این دستگاه است زیرا باعث می‌شود فرد هنگام استفاده درد کمتری حس کند. از سوی دیگر دوران نقاهت نیز بسیار کوتاه بوده و شخص پس از لیزر به راحتی می‌تواند به فعالیت روزانه خود ادامه دهد.

شرکت طاهر تاج مادر در وب‌سایت رسمی خود بخشی به عنوان اعلام نظرات طراحی کرده است. معمولا کلینیک‌های زیبایی نظرات خود را در این بخش بیان می‌کنند. خریداران محترم با بررسی این بخش می‌توانند انتخاب و خرید راحت‌تری را تجربه کنند.

 

نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم

معمولا شرکت‌های سازنده دستگاه لیزر پلاتینیوم از مشتریان خود می‌خواهند که معایب و مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم را به آن‌ها اعلام کنند. چون زمانی که شرکت تولید کننده دستگاه، نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم را بداند؛ چنانچه نقصی در آن وجود داشته باشد، به راحتی می‌تواند آن را برطرف کند. همچنین اطلاع از مزایای دستگاه نیز به حفظ کیفیت آن نیز کمک می‌کند. طبق نظر مصرف‌کنندگان تاکنون نکته منفی درباره این دستگاه اعلام نشده است و بیشتر آن‌ها از دستگاه پلاتینیوم رضایت کامل دارند.

وجود یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند مهم‌ترین مزیت این دستگاه است زیرا باعث می‌شود فرد هنگام استفاده درد کمتری حس کند. از سوی دیگر دوران نقاهت نیز بسیار کوتاه بوده و شخص پس از لیزر به راحتی می‌تواند به فعالیت روزانه خود ادامه دهد.

شرکت طاهر تاج مادر در وب‌سایت رسمی خود بخشی به عنوان اعلام نظرات طراحی کرده است. معمولا کلینیک‌های زیبایی نظرات خود را در این بخش بیان می‌کنند. خریداران محترم با بررسی این بخش می‌توانند انتخاب و خرید راحت‌تری را تجربه کنند.

 

بسیاری از خریداران دستگاه‌های لیزر، هنگام انتخاب دستگاه دچار سردرگمی می‌شوند. قطعا دانستن تفاوت دو دستگاه و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، روند انتخاب را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کند. باید هر دو دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس دارای سه طول موج هستند. در قسمت هندپیس‌های هر دو دستگاه از خنک‌کننده‌های قوی استفاده شده تا پوست دچار التهاب و سوختگی نشود. به طور کلی می‌توان گفت این دو دستگاه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. فقط در برخی از موارد تفاوت‌های جزئی دارند که در ادامه نام برده شده است:

قیمت دستگاه

اندازه طول موج

قدرت نابودی فولیکول

قدرت سیستم‌های خنک کننده

جنس بدنه دستگاه

رابط کاربری سیستم عامل

قطر لکه اپلیکاتور

جهت کسب اطلاعات جامع‌تر نسبت به تفاوت دستگاه لیزر پلاتینیوم با پلاتینیوم پلاس به وب‌سایت شرکت طاهر تاج مادر مراجعه کنید‌. همچنین از طریق تماس تلفنی نیز می‌توانید سوالات خود را از تیم پشتیبانی سوال فرمایید.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم

در حال حاضر تعداد متقاضیان لیزر مو بسیار بالا است. پس فروش دستگاه‌های لیزر می‌تواند یک فعالیت پرسود باشد. همین مسئله باعث ورود افراد متقلب و سودجو به این تجارت شده است. معمولا سودجویان دستگاه‌های تقلبی یا معیوب را به عنوان کالای اصلی به فروش می‌رسانند. ساده‌ترین راه برای گرفتار نشدن در دام این افراد کلاهبردار، مراجعه به نمایندگی‌‌های رسمی فروش دستگاه‌ لیزر پلاتینیوم است. با خرید از نمایندگی‌های مجاز می‌توان از کیفیت و اصالت دستگاه اطمینان پیدا کرد.

شرکت طاهر تاج مادر به عنوان برترین نمایندگی فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم و دیگر دستگاه‌های لیزر شناخته می‌شود. جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توان از طریق تلفن با تیم پشتیبانی و کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم برای یک کلینیک زیبایی، می‌تواند سوددهی خوبی داشته باشد. چون در این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است و قطعا مراجعه کنندگان استقبال خوبی از این دستگاه خواهند داشت. به عبارتی هزینه اولیه خرید دستگاه به کمک خود دستگاه تامین می‌شود. البته لازمه استقبال مراجعه کنندگان از دستگاه لیزر پلاتینیوم، تهیه یک دستگاه کاملا مرغوب و با‌کیفیت است. به همین دلیل در ادامه نکات مهم خرید دستگاه پلاتینیوم ذکر شده است.

خرید دستگاه از یک شرکت معتبر اولین گامی است که خریداران محترم باید بردارند. چون از اصالت کالا می‌توان اطمینان پیدا کرد.
توجه به قدرت سیستم‌های خنک‌کننده دستگاه نیز هنگام خرید آن مهم است. هر چه قدرت این سیستم بالاتر باشد، فرد هنگام استفاده درد کمتری حس می‌کند.
گارانتی و خدمات پس از فروش در عمر مفید دستگاه تاثیر می‌گذارد. پس هنگام خریدن دستگاه باید به آن توجه کرد. در نتیجه از خرید دستگاه‌های فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش پرهیز کنید.
شرکت طاهر تاج مادر یکی از فروشندگان معتبر و دارای مجوز، دستگاه‌های لیزر است. کلیه تجهیزات موجود در این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. از طریق تماس تلفنی و ارتباط با کارشناسان فروش می‌توان به صورت تلفنی مشاوره خرید دریافت کرد.

خرید آنلاین دستگاه لیزر پلاتینیوم

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی این است که فاصله‌های جغرافیایی در آن معنایی ندارد‌. در سال‌های گذشته افرادی که ساکن شهرهای کوچک و شهرستان‌ها بودند، برای خرید بسیاری تجهیزات پزشکی باید به شهر تهران سفر می‌کردند. چون اکثر نمایندگی‌های فروش تجهیزات پزشکی در این شهر بزرگ واقع شده‌اند. در حال حاضر با توجه به گسترش بسترهای ارتباطی دیگری نیاز به سفر نیست. بلکه از طریق ثبت اینترنتی یا تلفنی می‌توان خرید خود را به راحتی انجام داد.دفتر شرکت طاهر تاج مادر در شهر تهران نیز واقع شده است اما کلیه کلینیک‌ها از سراسر کشور می‌توانند از این شرکت خرید کنند. چون امکان ثبت سفارش تلفنی و اینترنتی در این شرکت وجود دارد و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم به فاکتورهایی همچون تکنولوژی خنک‌کننده، سیستم عامل دستگاه، شرکت سازنده و … عوامل تعیین‌کننده قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم هستند. به همین دلیل معمولا نمی‌توان یک قیمت مشخص و از پیش تعیین شده برای دستگاه اعلام کرد. از سوی دیگر، این دستگاه یک کالای وارداتی است و قیمت آن با توجه به قیمت ارز تعیین می‌شود. جهت دریافت قیمت دقیق و بروز دستگاه لیزر پلاتینیوم می‌توان با شماره تلفن‌های شرکت تماس حاصل کرد.

فروش اقساطی دستگاه لیزر پلاتینیوم

تاسیس و راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی و لیزر مو، معمولا پرهزینه است و نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی دارد. چون به دلیل نوسانات قیمت ارز هر کدام از تجهیزات و دستگاه‌های لیزر قیمت بالایی دارند. شرکت طاهر تاج مادر به منظور ایجاد اشتغال و حفظ سلامت جامعه، محصولات خود را به صورت اقساطی و مدت‌دار به فروش می‌رساند. البته باید این نکته را هم یادآور شد که فروش اقساطی و مدت‌دار فقط برای کلینیک‌های معتبر و دارای مجوز است. چون برخی از افراد سودجو به منظور کسب درآمد، کلینیک‌های زیبایی که فاقد هرگونه مجوز از وزارت بهداشت هستند را تاسیس می‌کنند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره فروش اقساطی دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج و سایر تجهیزات با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید 02188200440