دستگاه لیزر مو جدید Splendor X معرفی شد

لیزر‌های جدید Splendor X معرفی شد

لیزر‌های جدید Splendor X معرفی شد


شرکت Lumenis که یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در زمینه طراحی دستگاه‌های مخصوص به اعمال زیبایی و لیزر است به تازگی دستگاه لیزر جدید Splendor X را معرفی کرد. این اولین دستگاه حالت جامد مجهز به تکنولوژی BLEND X است. این تکنولوژی راهکاری بسیار عالی و سریع برای رفع موهای زائد است. این تکنولوژی در ماه اکتبر برای اولین بار در همایش مخصوص در آمریکا به نمایش گذاشته شد. Splendor X می تواند دامنه زیادی از رفع موهای زائد را تحت پوشش قرار دهد. همراه با استفاده از BLEND X در واقع ترکیبی دو طرفه از لیزر‌های Nd: YAG با طول موج 1064 نانومتر و الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر است که می‌تواند به راحتی بر اساس نیاز هماهنگ شود.

با توان خروجی 250 وات، Splendor X می‌تواند پوشش بسیار سریع ارائه کند و اندازه خروجی یا Spot Size نیز بسیار بزرگ است. Spot Size  با شکل مربع می‌تواند محدودیت‌ها را کاهش داده و تضمین کند که سطح پوست به خوبی تحت پوشش قرار گیرد. همچنین ساختار داخلی Plume Evacuator باعث می‌شود که عمل بدون ایجاد دود در محیطی امن انجام شود. دستگاه Splendor X نه تنها اجازه می دهد که لیزر روی همه نوع پوست مورد استفاده قرار گیرد، بلکه به خاطر استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد BLEND X می‌تواند امکان ایجاد درمان‌های شخصی سازی شده را برای همه نوع پوست و مو فراهم کند. دو نوع طول موج قابل تنظیم بین لیزر‌های Nd:YAG و الکساندرایت اجازه می دهد که درمان از طریق این لیزر برای هر فردی مناسب به نظر برسد. شرکت Lumenis لیزر Splendor X محصولی جدید در بین کلکسیون بسیار زیاد دستگاه‌های آنها خواهد بود.

نوآوری در ساخت این دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد می‌تواند توجه همه را جلب کند. ویژگی‌هایی مثل نفوذ در عمق زیاد برای پوشش بیشتر و درمان سریع و امن روی همه نوع پوست و مو حتی پوست‌های برنزه م تیره رنگ در تمام طول سال از نکات بسیار مهم در این محصول به شمار می‌روند. در واقع Splendor X نسل جدیدی از دستگاه‌های لیزر برای رفع موهای زائد خواهد بود و پیشنهاد بسیار خوبی در دسته بندی‌های متفاوت به شمار می‌رود. مدیرعامل Lumenis در مورد این دستگاه گفت که ما قصد داریم با همه دستگاه‌ها به خصوص، نه تنها تکنولوژی جدید ارائه کنیم بلکه اعتماد به نفس را در میان مشتری‌های خود افزایش دهیم.

دستگاه لیزر splendor-x
دستگاه لیزر splendor-x

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *