آشنایی با دستگاه لایه‌برداری Pollogen

آشنایی با دستگاه لایه‌برداری Pollogen

آشنایی با دستگاه لایه‌برداری Pollogen


با افزایش سن و ورود به میان سالی، پوست شما حجم اصلی خود را از دست خواهد داد. این فرآیند طبیعی و غیر قابل پیشگیری است. افرادی که از پوست خود به خوبی مراقب نکردند شاهد لکه خواهند بود. در ادامه نیز شاهد چین و چروک روی پوست خواهید بود. پوست دیگر مانند گذشته به حالت عادی باز نمی‌گردد. پوست انسان در حالت کلی مقاومت کمتری نسبت به افزایش سن دارد. اگر شما با پوست خود این مشکلات را دارید، دستگاه لایه برداری Pollogen می‌تواند به شما کمک کند.

چرا روی پوست لکه به وجود می‌آید؟

پوست به نوعی طراحی شده که عاری از هر نوع لکه باشد و درکنار آن از حجم مفیدی نیز برخوردار باشد. مشکل این است که زندگی و افزایش سن در نقطه مقابل داشتن یک پوست ایده‌آل قرار می‌گیرد. نور فرابنفش روی شبکه کلاژن سازی پوست تاثیر گذار است و در کنار آن آلودگی روی ساختار الاستین پوست تاثیر می‌گذارد. در کنار آنها نگه‌داری نامناسب از پوست در هنگام تمیز کردن یا استفاده از لوازم آرایش بهداشتی نامناسب نیز می‌تواند روی کیفیت پوست تاثیر گذار باشند. سه ویژگی روی سلامت پوست شما تاثیر گذار است:

  • کلاژن که در واقع نگه دارنده پوست است.
  • الاستین که به پوست کیفیت و حجم مناسب می‌دهد تا بلافاصله به حالت اصلی خود بازگردد.
  • اسید هیالورونیک باعث صافی و زیبایی پوست می‌شود

وقتی هر سه این ویژگی در بهترین حالت خود قرار داشته باشند، پوست بسیار نرم، صاف، با حجم و جوان به نظر می‌رسد. وقتی هر سه این ویژگی‌ها تحت تاثیر افزایش سن قرار می‌گیرند، شاهد چین و چروک و افتادگی روی پوست خواهید بود.

Pollogen چگونه کار می‌کند؟

در واقع Pollogen می‌تواند به سفت کردن پوست کمک کرده و در نهایت باعث کاهش چین و چروک شود. در این فرآیند پوست دوباره حجم خود را بازیابی کرده و شاهد بافت بسیار بهتر خواهید بود. نتایج این عمل تقریبا بلافاصله قابل مشاهده است و بعد از چند هفته حتی بهتر هم می‌شود. اما این دستگاه چگونه کار می‌کند؟ Pollogen صرفا به یک تکنولوژی برای رسیدن به بهترین نتیجه اکتفا نمی‌کند. این دستگاه در واقع از سه تکنولوژی بهره می‌برد. دستگاه Pollogen از شیوه میکرونیدلینگ، فرکانس رادیویی غیر تهاجمی و البته فعال کردن عضله‌ها به صورت پویا بهره می‌برد. به زبان ساده باید گفت که دستگاه Pollogen زخم‌هایی غیر قابل مشاهده توسط چشم انسان به وجود می‌آورد که سیستم بهبود پوست را تحریک کرده و به کار می‌اندازد. پوست شما می‌داند که چگونه جوان و سالم باشد اما گاهی نیاز به هدایت در سمت و سوی مناسب دارد. در واقع این کاری است که دستگاه Pollogen انجام می‌دهد.

مزایای استفاده از دستگاه Pollogen چیست؟

هدف اصلی تمامی درمان‌های Pollogen بسازی و جوان کردن پوست به صورت طبیعی است. تقریبا همه دوست دارند که نتایج ضد افزایش سن و پیر شدن پوست را تجربه کنند و Pollogen می‌تواند این نتیجه را به شما ارائه کند. استفاده از Pollogen حتی برای نقاط حساس بدن نیز امکان پذیر است.

آیا استفاده از دستگاه Pollogen به بدن آسیب وارد می‌کند؟

وقتی روی درمان Pollogen سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید بدانید که این درمان می‌تواند حتی در زمان استراحت غذا نیز انجام شود. این عمل در واقع نیازی به جراحی ندارد و به خاطر آن نیازی به استراحت نیست و درد و ناراحتی نیز در پی ندارد. یاد دادن به پوست که چگونه خود را بازسازی کرده و جوان کند نیازی به عمل جراحی یا مقدار زیادی درد ندارد. شایعات زیادی در مورد صدمه زدن یا درد زیاد Pollogen وجود دارد که حقیقت ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *