خرید دستگاه لیزر دایود 2021

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود 2021

خرید تجهیزات مناسب و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته اهمیت زیادی در راه‌اندازی و موفقیت یک کلینیک دارد. یکی از دستگاه‌های پرطرف‌دار و باکیفیت برای لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر دایود 2021 است. این دستگاه جزو پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر محسوب شده و به طور مؤثری موهای زائد را از بین می‌برد. علاوه بر از بن بردن موهای زائد، کلاژن‌سازی و جوان‌سازی نیز انجام می‌دهد. این دستگاه می‌تواند موهای زائد نواحی مختلف بدن را از بین ببرد.

خرید دستگاه لیزر دایود 2021 می‌تواند نقش مهمی در موفقیت کلینیک داشته باشد؛ چراکه این  دستگاه به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد و موهای زائد را به‌خوبی از بین ببرد. این دستگاه دو طول موج دایود و الکساندرایت دارد. طول موج دایود 808 نانومتر و الکساندرایت با 760 نانومتر در این دستگاه به‌کاررفته است. استفاده از این طول‌موج‌ها باعث می‌شود که این دستگاه برای انواع رنگ پوست از جمله روشن و تیره مناسب باشد.

طول موج بلند دایود به دلیل دارابودن انرژی بیشتر، قدرت نفوذ بالاتری داشته و می‌تواند به اعماق پوست نفوذ کند و روی فولیکول‌های مو اثر بگذارد. در نتیجه می‌تواند به طور مؤثری موهای زائد را چه برای پوست‌های روشن چه تیره از بین ببرد.

از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ ‌این دستگاه سیستم خنک‌کننده قوی آن است. خرید دستگاه لیزر دایود 2021 باید یکی از اولویت‌های اصلی کلینیک‌های زیبایی باشد. چراکه این دستگاه به دلیل به‌کارگیری فناوری‌های جدید از جمله سیستم خنک‌کننده قوی و پیشرفته کمترین درد و عوارض را دارد و مانع از هرگونه سوزش، خارش، درد یا التهاب می‌شود.

این دستگاه تحولی بزرگ در صنعت زیبایی و لیزر موهای زائد ایجاد کرده است. به‌کارگیری طول‌موج‌های قوی و مؤثر باقدرت نفوذ بالا درعین‌حال مجهز بودن دستگاه به سیستم خنک‌کننده باعث می‌شود بدون هیچ‌گونه دردی موهای زائد به طور کامل از بین بروند و نتیجه فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. در این مقاله این دستگاه را به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم و به بررسی مفصل ویژگی‌های آن می‌پردازیم. اگر قصد خرید دستگاه لیزر دایود 2021 را دارید، حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه لیزر دایود 2021

پیش از خرید دستگاه لیزر دایود 2021 باید به طور کامل با آن آشنا شوید. در این بخش این دستگاه را به شما معرفی می‌کنیم.  این دستگاه با به‌کارگیری طول موج مناسب و استفاده از فناوری‌های پیشرفته می‌تواند بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. پاک‌سازی پوست در این دستگاه به‌گونه‌ای است که نور لیزر به پوست تابانده شده و این نور با سرعت زیاد به فولیکول مو برخورد می‌کند. پس از برخورد لیزر با فولیکول مو ریشه آن‌ آسیب‌ دیده و از بین می‌رود. قدرت نفوذ و سرعت عمل بالای این دستگاه از دیگر دلایل برتری آن نسبت به سایر دستگاه‌ها است. از جمله قابلیت‌ها و مزایای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت نفوذپذیر بالا و سرعت زیاد
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی و پیشرفته
  • مناسب برای انواع پوست
  • ریسک کمتر به دلیل استفاده از پالس‌های یکنواخت
  • سرعت زیاد شات
  • پوشش محدوده وسیع از بدن در هر شات
  • بازدهی بسیار مناسب برای پوست‌های تیره

خرید دستگاه لیزر دایود 2021 و آشنایی با ویژگی­های آن

خرید دستگاه لیزر دایود 2021 و آشنایی با ویژگی‌های آن

بررسی کامل ویژگی‌ها، مزایا و مشخصات فنی پیش از خرید دستگاه لیزر دایود 2021 ضروری است؛ بنابراین در این بخش ویژگی‌های این دستگاه را بررسی می‌کنیم و با دلایل برترین این دستگاه نسبت به سایر مدل‌ها آشنا می‌شویم. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود 2021 موارد زیر هستند:

  • نفوذپذیری عمیق و قدرت جذب توسط رنگ‌دانه‌های مو
  • کاهش ریسک و عوارض کم
  • مجهز به سیستم پرتو لیزر اختصاصی
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی
  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای 30 لیزر بار
  • استفاده از طول‌موج‌های مختلف و مناسب برای افراد مختلف
  • سرعت زیاد و شات‌های وسیع

کاربرد گسترده این دستگاه یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. پیش از خرید دستگاه لیزر دایود 2021 کاربردهای آن را به‌دقت بررسی کنید. این دستگاه می‌تواند برای ازبین‌بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده شود. حذف موهای زائد به کمک این دستگاه با نتیجه بسیار خوبی همراه است. این دستگاه با به­کارگیری بهترین تکنولوژی‌ها می‌تواند موهای زائد را تا درصد زیادی از بین ببرد. اما رفع موهای زائد تنها کاربرد این دستگاه نیست. از این دستگاه می‌توان برای ازبین‌بردن کک‌ومک، خال و هرگونه ضایعه پوستی نیز استفاده کرد. همچنین در کلاژن‌سازی و جوان‌سازی پوست نیز تأثیر دارد. در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود 2021 حتماً به اورجینال بودن آن توجه داشته باشید. تمام مزایای ذکر شده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه در نسخه اورجینال آن وجود دارد. استفاده از دستگاه‌های تقلبی نتیجه ناگواری به همراه خواهد داشت.

نکات مهم پیش از خرید دستگاه لیزر دایود 2021

خرید دستگاه لیزر دایود 2021 و چگونگی کارکرد آن

لازم است پیش از خرید دستگاه لیزر دایود 2021 از نحوه کارکرد آن آگاه شوید. این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی برای افرادی که تجربه کافی ندارند، به‌راحتی قابل‌استفاده است. یادگیری روش اجرا با این دستگاه تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. کاربرد ساده و راحت این دستگاه یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. روش کار این دستگاه به این‌گونه است که با تابش لیزر به سطح پوست نور بلافاصله تبدیل به انرژی حرارتی شده و در لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. پس از نفوذ این انرژی در پوست، به فولیکول‌های مو آسیب‌زده و آن‌ها را از بین می‌برد. به دلیل تأثیر زیادی که لیزر روی فولیکول‌ها می‌گذارد، از رشد مجدد موهای زائد نیز جلوگیری می‌شود.

این دستگاه می‌تواند در هر شات محدوده وسیعی از بدن را تحت پوشش قرار دهد. به‌این‌ترتیب مدت‌زمان درمان کوتاه­تر شده و با سرعت زیادی انجام می‌شود. صرفه‌جویی در وقت یکی از مواردی است که در جلب رضایت مشتریان تأثیر زیادی دارد. مدت‌زمان موردنیاز برای هر ناحیه از بدن به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی در کمتر از 30 دقیقه با دستگاه لیزر دایود 2021 می‌تواند موهای زائد ناحیه وسیعی از بدن را از بین برد.

مزایای خرید دستگاه لیزر دایود 2021

تعداد جلسات لازم درمان با دستگاه لیزر دایود 2021 چقدر است؟

با خرید دستگاه لیزر دایود 2021 می‌توانید دغدغه هم خانم‌ها و هم آقایان در ازبین‌بردن موهای زائد را برطرف کنید. این دستگاه به دلیل قدرت زیادی که در رفع موهای زائد دارد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را از بین ببرد. دستگاه لیزر دایود 2021 قابلیت ازبین‌بردن موهای مختلف از نظر رنگ، جنس و ضخامت را دارد و برای انواع پوست مناسب است. لازم به ذکر است که این دستگاه و به‌طورکلی دستگاه‌های لیزر برای از ببین بردن موهای زائد گوش و بینی توصیه نمی‌شوند. در صورت استفاده از لیزر برای این نواحی حتماً باید به پوشش کامل چشم توجه داشت.

این دستگاه به دلیل شات‌های زیاد و پرسرعت می‌تواند در زمان کوتاه‌تری موهای زائد را از بین ببرد. تعداد جلسات درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور میانگین 6 تا 8 جلسه برای درمان با دستگاه لیزر دایود 2021 لازم است تا بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد. پس از تکمیل تعداد جلسات درمانی، به دلیل تأثیر قوی لیزر روی موهای زائد به مدت 6 ماه تا یک سال موهای زائد رشد نخواهند کرد و بعد از آن نیز رشدشان بسیار کند خواهد شد. از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر در تعیین تعداد جلسات درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنسیت
  • هورمون‌ها
  • نوع پوست
  • رنگ پوست
  • ضخامت و جنس مو
  • شرایط ژنتیکی بیمار
  • نیاز و خواسته بیمار
  • ناحیه تحت درمان

آنچه درباره خرید دستگاه لیزر دایود 2021 باید بدانید

خرید دستگاه لیزر دایود 2021

در این بخش دلایلی که باعث می‌شوند خرید دستگاه لیزر دایود 2021 در اولویت‌های نخست هر کلینیک زیبایی قرار بگیرد را بررسی می‌کنیم. ابتدا لازم است به تأثیرگذاری بسیار زیاد این دستگاه در رفع و جلوگیری از رشد مجدد موهای زائد اشاره کنیم. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، قدرت این دستگاه بسیار زیاد است و می‌تواند موهای زائد را بسیار ضعیف کرده و جلوی رشد مجدد آن‌ها را بگیرد. علاوه بر این، دستگاه لیزر دایود 2021 در برابر بیماری‌های عروقی پوستی نیز عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند در این موارد زیر کاربرد داشته باشد. همچنین برای ازبین‌بردن هرگونه ضایعه پوستی قابل‌استفاده است.

کلاژن‌سازی و جوان‌سازی از دیگر ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه است. همچنین زمانی که موهای زائد از ریشه از بین می‌روند، پوست بدن شفاف‌تر و لطیف‌تر شده و به‌این‌ترتیب شاداب‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل استفاده از این دستگاه برای افرادی که پوست تیره‌ای دارند نیز بسیار کاربردی و مناسب است. استفاده از دستگاه لیزر دایود 2021 می‌تواند باعث افزایش درآمد حاصل از یک کلینیک شود؛ چراکه ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه می‌تواند به پیشرفت و رونق کسب‌وکار و افزایش رضایت مشتریان کمک کند.

سرعت عمل و کیفیت زیاد این دستگاه از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. این دستگاه باوجود دارابودن چنین ویژگی‌های با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ بنابراین قیمت مناسب را نیز می‌توان جزو ویژگی‌ها و مزیت‌های دستگاه لیزر دایود 2021 برشمرد. قیمت این دستگاه تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است که در بخش بعد به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود 2021

قیمت هر دستگاه از جمله فاکتورهای مهم در خرید است. پیش از خرید دستگاه لیزر دایود 2021 بهتر است فاکتورهای مؤثر در قیمت خرید دستگاه لیزر دایود 2021 را بررسی کنیم. از جمله فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت، مواردی است که در ادامه ذکر می­کنیم.

توان و قدرت دستگاه

توان خروجی لیزر یکی از عوامل مهم مؤثر در قیمت است. در بازار لیزر بارهایی با توان‌های 400، 500، 600،800 و 1200 وات وجود دارند. اینکه دستگاه موردنظر از چه توانی برخوردار باشد در قیمت آن نقش مهمی دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش از جمله عواملی است که در قیمت نهایی تأثیرگذار است. حتماً برای خرید دستگاه لیزر دایود 2021 از مراجع درست و مطمئن استفاده کنید و از دارابودن گارانتی و خدمات و پس از فروش آن مطمئن شوید.

کیفیت ساخت  و قطعات مورداستفاده در دستگاه

مسلماً کیفیت ساخت در قیمت دستگاه مؤثر است. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از دستگاه‌های تقلبی در بازار به فروش می‌رسند که کیفیت پایینی داشته و نتیجه خوبی نیز به همراه ندارند. خرید دستگاه اصل بسیار حائز اهمیت است که در این مورد لازم است از فروشگاه‌های معتبر خرید کرده و پیش از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید. قطعات به‌کاررفته در دستگاه لیزر دایود 2021 از بهترین کیفیت برخوردار هستند و کارایی بالایی دارند. بااین‌حال این دستگاه با تمام ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد با قیمت مناسبی عرضه می‌شود.

دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد در بازار عرضه می‌شوند. دستگاه لیزر دایود 2021 بدون شک یکی از بهترین دستگاه‌ها است. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل این دستگاه را به شما معرفی کرده و در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کنیم. ویژگی­ها و مشخصات این دستگاه را به شما معرفی کردیم و مزایای آن را نسبت به سایردستگاه­ها بیان نمودیم.

انتخاب دستگاه مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین پیش از خرید حتماً از مشاوره‌های لازم بهره‌مند شوید. اگر قصد خرید دستگاه لیزر دایود 2021 را دارید حتماً مطالب ذکر شده در این مقاله را بار دیگر مرور کنید و تحقیقات بیشتری در این مورد انجام دهید. چراکه موفقیت یک کلینیک لیزر در گرو انتخاب دستگاه‌های مناسب و تجهیزات آن کلینیک است. همچنین می‌توانید پیش از خرید از مشاوره‌های گوناگون استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *