آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا عده ای از افراد می گویند لیزر درمانی برای حذف موهای زائد دردناک است و عده ای می گویند دردناک نیست؟

آیا شما هم دوست دارید از روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید اما نگران درد و عوارض جانبی آن هستید؟

در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لیزر چیست؟

وقت آن رسیده است که با روش های سنتی حذف موهای زائد مثل اپیلاسیون و اصلاح برای همیشه خداحافظی کنید؛ چرا که لیزر درمانی یکی از جدیدترین و به صرفه ترین روش ها برای حذف موهای زائد است و شما فقط با گذراندن چند جلسه درمان برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد. عده ای از افراد به دلیل اطلاعات کمی که درباره دستگاه های لیزر دارند نگران عوارض و درد دستگاه لیزر هستند، بهتر است این را بدانید لیزر، دستگاه های مختلفی دارد که اگر با شناخت و اطلاعات کافی دستگاه لیزر را انتخاب کنید، بدون هیچ درد و ناراحتی ای می توانید موهای زائد خود را حذف کنید.

کاربرد لیزر به چه صورت است؟

کاربرد لیزر به این صورت است که پرتو نور متمرکزی منتشر می کند، نور منتشر شده جذب رنگدانه های مو میشود، در آنجا تبدیل به گرما می شود و مو و ریشه مو را می سوزاند؛ با سوزاندن ریشه مو زائد، فولیکول مو نیز آسیب می بیند و به مرور زمان و با گذراندن چند جلسه درمان، فولیکول مو به طور کلی از بین می رود و چرخه رشد مو برای همیشه متوقف خواهد شد.

چرا با گذراندن یک جلسه درمان، رشد موها متوقف نمی شود؟

ممکن است سوالاتی در ذهن شما در رابطه با لیزر درمانی به وجود آید، از جمله:

  •  “چرا باید برای لیزر درمانی چند جلسه به کلینیک مراجعه کنیم؟
  •  “برای لیزر درمانی چند جلسه نیاز است که به کلینیک تخصصی مراجعه کنیم؟

بهتر است این را بدانید رویش مو دارای دو فاز رشد فعال و استراحت است؛ لیزر مو تنها زمانی که موها در فاز رشد فعال هستند، می تواند اثر گذار باشد؛ بنابراین زمانی که شما به کلینیک مراجعه می کنید، تعدادی از موها ممکن است در فاز استراحت باشند، در نتیجه لیزر نمی تواند بر روی آنها اثر بگذارد. به همین دلیل حذف موهای زائد با لیزر درمانی در یک جلسه را می توان گفت تقریبا غیر ممکن است و شما نیاز به چند جلسه مراجعه خواهید داشت.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

همچنین به دلیل تنوع پوست و مو نمی توان به طور قطعی گفت که شما به چند جلسه لیزر درمانی نیاز خواهید داشت. به طور کلی افرادی که پوست روشن و موهای تیره و ضخیم دارند خیلی سریع تر از افرادی که پوست تیره و موهای روشن دارند، نتیجه خواهند گرفت.

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، خرید دستگاه پلاتینیوم پلاس

یکی از جدیدترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد، لیزر پلاتینیوم پلاس است. این دستگاه فوق العاده راه حل نهایی برای حذف موهای زائد شماست. با استفاده از این دستگاه پر طرفدار می توانید در هر زمانی از سال و با هر رنگ پوستی، با چند جلسه لیزر درمانی برای همیشه موهای زائد خود را از بین ببرید. فرقی نمی کند چه مدل پوست و مویی داشته باشید؛ این دستگاه در از بین بردن موهای زائد برای تمامی تایپ های پوست و مو، از جمله موهای ظریف یا ضخیم کاربرد دارد؛ همچنین اگر اخیرا مسافرت رفته اید و پوست شما بر اثر نور آفتاب برنزه شده است، می توانید به راحتی به جلسات درمان خود ادامه دهید و مانند دیگر دستگاه های لیزر نیازی نیست جلسات لیزر درمانی خود را به تعویق بیاندازید.

ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

  1. لیزر پلاتینیوم پلاس با پوشش سه طول موج 808 نانومتر، 755 نانومتر و 1064 نانومتر، بنابراین برای هر 6 تیپ پوستی، بدون خطر سوختگی می تواند اثر گذار باشد.
    ویژگی های پلاتینیوم پلاس
  2. دارای صفحه نمایش لمسی 12 اینچی خود آموز و کار پسند
  3. برخلاف دیگر دستگاه ها که از ژل برای جلوگیری از درد و احساس سوزش پوست استفاده می شود، این دستگاه نیاز به هیچ گونه مواد مصرفی و ژل نخواهد داشت.
  4. این دستگاه به دلیل سرعت بالایی که دارد، کاملا مناسب اندام های بزرگ مانند نواحی شکم، کمر، سینه، ساق پا و ساق دست است.
  5. شما زمانی که از دستگاه های دیگر برای لیزر درمانی استفاده می کنید، بعد از درمان نباید به فعالیت های سنگین همچون ورزش کردن بپردازید؛ در مقایسه با دستگاه های دیگر، بعد از لیزر درمانی با لیزر فوق العاده پلاتینیوم پلاس، شما نیازی به مراقبت های بعد از لیزر درمانی ندارید و می توانید به فعالیت های همیشگی خود بپردازید.
  6. یکی از دیگر مزیت های فوق العاده این دستگاه این است که می توانید برخی نقاط بدن که مو زدایی آن دشوار است را به راحتی موزدایی کنید. مانند موهای داخل بینی، گوش و خط بیکینی.
  7. این دستگاه پر طرفدار مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی می باشد. بنابراین در هنگام استفاده از این دستگاه درد بسیار بسیار کم و قابل تحملی را احساس خواهید کرد. همچنین تا به حال درباره خطر سوختگی، توسط مراجعه کنندگان برای لیزر درمانی، گزارشی به ثبت نرسیده است.

طاهر مادر تاج یکی از مهمترین مراکز فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس می باشد، کافی است با مشاورین ما در تماس باشید.

کدام نواحی بدن نسبت به درد حساس تر است؟

نمی توان به طور قطع گفت لیزر درمانی به هیچ عنوان درد ندارد، با توجه به دستگاهی که شما برای حذف موهای زائد خود استفاده می کنید، همچنین ناحیه ای از بدن که تحت درمان قرار می دهید و آستانه تحمل درد شما، احساس درد می تواند برای هر شخص متفاوت باشد. گرچه با استفاده از دستگاه پلاتینیوم پلاس، احساس درد به حداقل میرسد اما افرادی که تحمل درد آنها کم است ممکن است در مناطقی از بدن درد بیشتری را احساس کنند؛ بنابراین در ادامه این بخش، ضخیم یا حساس بودن پوست نواحی بدن را که ممکن است شما با لیزر درمانی درد را احساس کنید، شرح می دهیم.

آیا لیزر موهای زائد نواحی پا دردناک است؟

مناطق پا به دلیل دارا بودن پوستی ضخیم نسبت به مناطقی که پوست حساس تری دارند، شما تقریبا درد کمتری را احساس خواهید کرد. با این حال بخش هایی از پا مثل کشاله ران در مقایسه با ساق پا پوست حساس تری دارند و این مناطق ممکن است بسته به حساسیت شما به درد، درد بیشتری احساس شود.

آیا لیزر موهای زائد در نواحی زیر بغل و بازوها دردناک است؟

لیزر کردن موهای زائد زیر بغل، به دلیل داشتن پوستی بسیار نازک و حساس ممکن است برای شما نسبت به مناطق دیگر بدن دردناک تر باشد، اما در قسمت بازوها شما درد خفیف تری را احساس خواهید کرد.

آیا لیزر موهای زائد در نواحی صورت دردناک است؟

لیزر کردن موهای زائد صورت بستگی به این دارد که شما کدام نواحی صورت را قصد دارید لیزر کنید. قسمت بالای لب، به دلیل داشتن پوستی نازک و حساس، امکان اینکه شما درد را احساس کنید زیاد است، اما در قسمت های گونه و پیشانی درد خفیف تری را احساس خواهید کرد.

آیا لیزر موهای زائد نواحی خط بیکینی دردناک است؟

این ناحیه به دلیل داشتن پوست بسیار حساس، ممکن است درد زیادی را حس کنید، اما این به معنی غیر قابل تحمل بودن نیست و گفته می شود درد آن نسبت به درد اپیلاسیون کمتر و قابل تحمل تر است. همچنین اگر از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس استفاده کنید، به دلیل داشتن سیستم خنک کننده احساس درد در این ناحیه به حداقل می رسد.

آیا لیزر موهای زائد نواحی پشت و شکم دردناک است؟

نواحی شکم و پشت بدن مانند بازو ها و ساق پاها دارای پوستی ضخیم هستند و حساسیت کمتری نسبت به درد نشان می دهند، در نتیجه شما با لیزر کردن این نواحی درد خفیف تری را احساس خواهید کرد.

 

به طور کلی اگر فکر می کنید پوست شما حساسیت بالایی به درد نشان می دهد، پیشنهاد ما به شما این است از دستگاه فوق العاده لیزر پلاتینیوم پلاس استفاده کنید. این دستگاه راه حلی قطعی و دائمی و بدون درد را برای از بین بردن موهای زائد ارائه می دهد. همچنین سیستم سرمایش به کار رفته در این دستگاه میزان درد و خطر بروز سوختگی را در حین درمان به حداقل رسانده است. این دستگاه به عنوان یکی از بی عارضه ترین دستگاه های لیزر موهای زائد شناخته شده است. برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس می توانید با ما تماس بگیرید.

 

در این مقاله به بررسی یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر مو پرداختیم و پوست قسمت هایی از بدن که حساسیت بیشتری به درد نشان می دهند را برای شما شرح دادیم.

حال اگر شما تجربه استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را داشته اید، خوشحال می شویم با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *